پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امام جمعه دیلم

حوزه/ امام جمعه دیلم گفت: شورای فرهنگ عمومی از جمله کارکردهای فعالیت ائمه جمعه است و نقش آن در تحقق اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود اسدی امروز در نشست شورای فرهنگ‌عمومی شهرستان دیلم گفت: شورای فرهنگ عمومی از جمله کارکردهای فعالیت ائمه جمعه است و نقش آن در تحقق اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

امام جمعه دیلم افزود: در وضعیت کنونی و عصر حاضر که نوآوری های گوناگون در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و علمی در حال وقوع است توجه به فرهنگ عمومی و اهمیت دادن به آن برای حفظ و ثبات باور و اندیشه های فرهنگی و ارزش‌ها باعث مصون ماندن جامعه در حال تحول و پیشرفت ایران اسلامی در برابر هجمه‌های فرهنگی و دسیسه‌های شیطانی دشمنان شده و باعث بالا رفتن جایگاه تمدن ایرانی و فرهنگ انسان ساز اسلامی در جهان می‌شود.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی، نهادی است که بدون برخورداری از اعتبارات ویژه منشاء و باعث تحولات جدی در جامعه شده که اهمیت و جایگاه آن را از سایر بخش های فرهنگی متمایز کرده است.

حجت الاسلام اسدی افزود: بزرگداشت روز فرهنگ عمومی نشان دهنده جایگاه بلند و اهمیت فرهنگ و نقش آن در تعالی فکر و اخلاق جامعه است که باعث اصلاح و رشد بخش های مختلف نظیر سنت‌ها، هنرها، نمادها و رفتارها و سایر رویدادهای فرهنگی می شود و جامعه را به سوی رشد و تعالی فرهنگی ممتاز به پیش می برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیلم با بیان اهمیت مصوبات جلسات این شورا برای اعضا و شهرستان گفت: برای اجرایی کردن مصوبات این شورا، تمامی مسئولان اجرایی عضو آن باید تلاش و همت کنند.

وی بیان داشت: برای ما اجرای مصوبات از اهمیت بالایی برخوردار است و غفلت در این زمینه سبب عقب ماندن از قطار توسعه فرهنگی شهرستان خواهد بود.

امام جمعه دیلم فعالیت های فرهنگی صورت گرفته یک سال اخیر شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال با همدلی، هم اندیشی و همکاری مدیران دستگاه های فرهنگی و اجرایی و فعالان عرصه فرهنگی، مسائل فرهنگی شهرستان را بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha