چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حوزه علمیه خواهران اردبیل

حوزه/ خانم مجتهدزاده گفت: امروزه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر از همیشه توان خود را برای طراحی هجمه‌های مختلف به‌کار گرفته‌اند چراکه به‌طور کامل واقفند که جمهوری اسلامی یک کشور تمدن‌ساز بوده و در صدد ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، خانم مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، امروز در حوزه علمیه خواهران اردبیل با اشاره به اینکه متأسفانه جوانان ما به دلیل فقر فرهنگی فریب‌خورده دشمنان می‌شوند، گفت: ما باید سختی‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی و صیانت از آن را برای جوانان به نحو شایسته تبیین نماییم.

وی ادامه داد: خواهران طلبه امتحان‌شدگان الهی هستند دلیل بر اینکه جاذبه‌های دنیوی که انسان را اسیر و شیفته خود می‌کند رها کرده و در مسیر الهی که هدف صیانت از دین اسلام است پا نهاده‌اند.

مجتهدزاده افزود: امروزه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر از همیشه توان خود را برای طراحی هجمه‌های مختلف به‌کار گرفته‌اند چراکه به‌طور کامل واقفند که جمهوری اسلامی یک کشور تمدن‌ساز بوده و در صدد ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

رئیس سازمان نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه افکار ملت ایران با چیزی که مدنظر کشورهای غربی است متفاوت می‌باشد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل بکارگیری یک مدیریت جدید مستقل از وابستگی به شرق و غرب است بنابراین طراحی فتنه‌های مختلف توسط یاوه‌گویان غربی علیه جمهوری اسلامی امری طبیعی به نظر می‌رسد.

مجتهدزاده بیان کرد: امروزه بر دشمنان اثبات شده که توان مقابله نظامی با ایران سخت است به همین دلیل متوسل به سرمایه‌گذاری در طراحی فتنه‌های اغتشاش برانگیز شده‌اند.

رئیس سازمان نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ادامه داد: خواهران طلبه اگر اشراف اطلاعاتی بر توطئه‌های دشمنان نداشته باشند توانایی مقابله با حیله‌های آنها که اذهان جوانان را تشویش می‌کند نخواهند داشت.

وی با ابراز تأسف از اینکه امروزه فضای مجازی تبدیل به محیط زیست جوانان شده و نه سرگرمی، تصریح کرد: فضای مجازی و جنگ نرم بهترین پتانسیلی است که دشمن آن را به‌عنوان میدان بازی و فریب جوانان انتخاب کرده است دشمنان بر این باورند که اگر زنان را سردمداران شورش و اغتشاش قرار دهند احساسات همه ملت برانگیخته شده و به اهداف پلیدشان دست خواهند یافت.

مجتهدزاده اظهار کرد: در عصر کنونی متأسفانه جوانان ما به دلیل فقر فرهنگی خودباخته و فریب خورده دشمنان می‌شوند. ما باید سختی‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان‌های آن را برای جوانان به نحو شایسته تبیین نماییم تا از منجلاب غربیان در امان بمانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha