سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مصلح

حوزه/ امام‌جمعه دشتستان با بیان اینکه جوانان به ندا و دعوت امام راحل لبیک گفتند و این انقلاب عظیم را به وجود آوردند، گفت: در دفاع مقدس، عرصه سازندگی و علمی و فناوری عمدتاً جوانان نقش آفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در نشست شورای ورزش شهرستان دشتستان گفت: جوانان دارای مسائل و مشکلات متعددی هستند که باید مسئولان برای رفع مشکلات آنان چاره اندیشی اساسی و اصولی کنند.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه ورزش یکی از ظرفیت‌های تربیت نسل جوان، مؤمن و انقلابی است، گفت: دشمن نسل جوان را هدف قرار داده و می‌خواهد جوان ما را از ماهیت اسلامی و انقلابی خارج کرده و به عنصری ضد ارزش‌ها و اصول‌های انقلاب تبدیل کند.

وی با اشاره به احادیث پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بیان کرد: در آموزه‌های دینی ما بر این معنا تاکید شده که نسل نوجوان و جوان آمادگی بیشتری برای رشد، کمال و هدایت دارند و در طول تاریخ جوانان به دلیل داشتن قلبی صاف و آمادگی ذهنی و قلبی گرایش بیشتری به انبیای الهی پیدا کردند.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه جوانان به ندا و دعوت امام راحل لبیک گفتند و این انقلاب عظیم را به وجود آوردند، عنوان کرد: در دفاع مقدس، عرصه‌ سازندگی، علمی و فناوری و ... عمدتاً جوانان نقش آفرینی کردند، پس رسالت ما تربیت نسل جوان مؤمن و انقلابی است.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: مسئولان به مسائل تربیتی و مشکلات جوانان توجه داشته باشند و در پی راهنمایی، کمک و جذب آنان باشند، در غیر این صورت این جوان به سمت و سوی خوبی نخواهد رفت.

وی گفت: اگر ما بخواهیم نسل جوان مؤمن و انقلابی داشته باشیم باید متولیان امر هم دغدغه دین و تربیت نوجوانان و جوانان را داشته باشند و خودشان نیز مؤمن و انقلابی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha