شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، گفت: غربی‌ها و در رأس آن‌ها آمریکا تلاش می‌کنند تا از خاموشی و مرگ اغتشاشات جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در جمع طلاب و روحانیان خراسان شمالی با اشاره به نقش پررنگ آمریکا در اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر آمریکا و دیگر متحدانش با تمام قوا به میدان آمدند تا بتوانند به‌نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

وی افزود: در شرایطی که صبر اسلامی نظام در این مدت سبب شده که آتش فتنهانگیزیها فروکش کرده و سره از ناسره مشخص گردد و دست پیدا و پنهان دشمنان نظام هویدا شود، حالا آمریکا به دنبال جلوگیری از مرگ اغتشاشات است.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: تلاش مذبوحانه آمریکا به حدی است که با آلبانی یک همایش غیررسمی در خصوص این موضوع در سازمان ملل برگزار کرده و در آن جلسه موضوعات دروغینی همچون سرکوب مستمر زنان و دختران و اعضای گروههای قومیتی و مذهبی در ایران را مطرح کرد.

وی ادامه داد: این غوغا سالاری آمریکا چند سناریو پیش روی هر ناظر مستقلی قرار می‌دهد که مهم‌ترین آن تلاش واشنگتن برای عدم مرگ جریانی است که برایش سال‌ها هزینه کرده است.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی با بهکارگیری ظرفیتهای رسانهای و روانی خود برای هدایت و حمایت از اراذل اجارهای به میدان آمدند اما سه هفته بیشتر نگذشت که خود آن‌ها به شکست پروژه ایجاد آشوب در ایران به دلایلی همچون کم بودن تعداد معترضین و نبود برنامه و بینش سیاسی اعتراف کردند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به امید چند روز حیات بیشتر اغتشاشات از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی خود در ایران و البته همه ابزارهای رسانه‌ای و بین‌المللی خود استفاده کرده و می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد اظهار داشت: آمریکا و متحدانش بدانند که بقول سرلشگر سلامی نظام اسلامی «با همان جوانان فریبخورده به سراغ دشمن می‌رود».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha