شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تشییع شهید روح الله عجمیان در کرج

آیین تشییع و خاکسپاری شهید مظلوم مدافع امنیت «سیدروح‌الله عجمیان» با حضور خانواده شهدا و مردم شهیدپرور استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرج، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «سیدروح‌الله عجمیان» با حضور پرشور مردم قدرشناس و شهیدپرور، حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرج، استاندار البرز، مدیر حوزه علمیه استان، فرمانده سپاه امام حسن(ع) و پرسنل فراجا و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در کرج برگزار شد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام از ۴۵ متری گلشهر کرج آغاز شد و جمعیت به سمت آستان مقدس امامزاده محمد(ع) در حصارک کرج به حرکت در آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز نماز میت را بر پیکر مطهر این شهید مدافع  امنیت اقامه کرد.

در این مراسم مردم البرز ضمن بدرقه این شهید به آرامگاه ابدی‌اش در امامزاده محمد (ع) در منطقه حصارک با فریادهای مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و داعشی فتنه گر اعدام باید گرددبر مقابله قاطع با فتنه گران و آشوب طلبان تاکید کردند و لرزه بر تن دشمنان وطن انداختند.

امروز مردم در آیین تشییع پیکر پاک شهید بسیجی با فتنه‌گران و حامیان آنان اتمام حجت کردند که صبرشان لبریز شده و آماده جانفشانی در راه ارزش‌های والای نظام اسلامی هستند.

شهید سیدروح‌الله عجمیان متولد سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود. این شهید مدافع امنیت پنجشنبه هفته گذشته در جریان آشوب آزاد راه کرج ـ قزوین در محدوده بهشت سکینه کرج با ضربات چاقوی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرشته IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    بخدا اگه امام حسین اربابمان هم الان بود این حروم زاده ها شهیدش می کردن اونوقت می گن چرا حضرت ولی عصر نمی یاد