دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تربیون‌های نماز جمعه بهترین مکان برای بیان حقایق و معرفی افراد متعهد و انقلابی است و از این تریبون باید کسانی که به نوعی به دنبال حاشیه سازی هستند به مردم معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در نشست فصلی ائمه جمعه با موضوع نقش استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر در کشور دستان استکبار جهانی و منطقه‌ای به خوبی پیدا بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تربیون‌های نماز جمعه بهترین مکان برای بیان حقایق و معرفی افراد متعهد و انقلابی است و از این تریبون باید کسانی که به نوعی به دنبال حاشیه سازی هستند به مردم معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: احترام متقابل امروز نیاز همه ماست و باید ارزش‌هایی همانند جهاد، انسانیت و شهادت را در جامعه نهادینه سازی کنیم، تا اجتماع دچار چند صدایی و تفرقه نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شد: اغتشاشگران بدانند که ارکان این نظام استوار است و نباید در سرشان فکر کنند که این انقلاب دچار فروپاشی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تأکید کرد: در جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) چهره واقعی حکومت‌های تروریستی برای همه هویدا شد و لذا باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم واقعیت‌های جامعه جای خود را به فضای مجازی بدهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشت: تلاش‌هایی که توسط رسانه‌های بیگانه علیه ایران در این روزها انجام می‌شود، نشان می‌دهد که اقتدار ما باعث ترس و واهمه استکبار و اذنابش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha