یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سفیران کریمه

حوزه/ سفیران کریمه از ۱۲ آبان‌ماه به استان اصفهان اعزام شدند و حضور در منزل شهدا و تقدیر از خانواده آنها، حضور در نماز جمعه گلدشت، حضور در مزار شهدای گلدشت، دیدار با مسئولان بیمارستان شهید صدر و حضور در تجمعات و عزاداری های مساجد و حسینیه ها از جمله برنامه های آنان در استان اصفهان بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در سالروز رحلت شهادت گونه بانوی کرامت با همراه داشتن پرچم متبرک حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها در مهدیه شهر گلدشت استان اصفهان حضور یافتند.

سفیران کریمه از ۱۲ آبان‌ماه به استان اصفهان اعزام شدند و حضور در منزل شهدا و تقدیر از خانواده آن‌ها، حضور در نماز جمعه گلدشت، حضور در مزار شهدای گلدشت، دیدار با مسئولان بیمارستان شهید صدر و حضور در تجمعات و عزاداری های مساجد و حسینیه ها از جمله برنامه های سفیران کریمه در استان اصفهان بود.

گفتنی است کاروان سفیران کریمه تا روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه در استان اصفهان حضور داشتند و برنامه های مختلف فرهنگی را در این استان به اجرا گذاشتند.

لازم به ذکر است کاروان های سفیران کریمه در ایام رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها علاوه بر استان اصفهان در استان های تهران، فارس، زنجان، مازندران، لرستان، هرمزگان، بوشهر، قم و سمنان نیز برنامه های متنوع فرهنگی را با یاد و نام کریمه اهل بیت(س) اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha