شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان با واردکردن اسلحه و کشته سازی ماهیت واقعی خود را نشان دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، اغتشاشات اخیر را برنامه و رویکرد دشمنان برشمرد و اظهار داشت: این اغتشاشات یکی از اهداف و برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی بود.

وی افزود: دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار هدف و برنامه‌ای جزء ضربه زدن و تضعیف نظام اسلامی ندارند و برای رسیدن به این هدف از تمام امکانات و رسانه‌های خود استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: آیا اینکه دشمنان تا امروز بیست‌وهشت هزار اسلحه گرم را از مرزهای گوناگون وارد کشور کردند هدفی غیر از ضربه زدن به‌نظام اسلامی در سردارند؟

وی ادامه داد: دشمنان اسلحه وارد می‌کنند دست نوجوان و جوان می‌دهند دست اغتشاشگر می‌دهند که با این اسلحه چه کنند؟ اسلحه دست اغتشاشگران می‌دهند تا کشته سازی کرده و همچنین با آن مردم را و نیروهای خدوم انتظامی و بسیجی را بکشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری تصریح کرد: هدف دشمنان از واردکردن اسلحه و کشته سازی این است که فضا را ملتهب کرده و به این طریق ایران را به سوریه دیگری تبدیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور یقین دشمنان نادان ما هنوز مردم ایران را به‌خوبی نشناخته‌اند مگر می‌شود این مردم را با مردم جاهای دیگر مقایسه کرد؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: این مردم تاکنون بارها و بارها و در تمام صحنه‌ها با حضور باشکوه خود امتحان خود را به‌خوبی پس داده و به این طریق به دشمنان نشان دادند که فریب هیچ‌یک از توطئه‌های آن‌ها را نمی‌خورند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: این مردم در سایه هدایت‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب بصیرت پیداکرده و با هوشیاری خود تمام نقشه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرده و می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha