شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / مراسم گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ و طلاب شهید مدافع امنیت در مدرسه علمیه علویون آیت الله دامغانی (ره)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) استان همدان گفت: نباید اجازه دهیم که نسل جوان ما در دام دشمن و فتنه‌هایی که برای جوانان تدارک دیده بیفتند و لازم است با حرکت در مسیر جهاد تبیین و بیان دستاوردها و واقعیت‌ها اجازه تحریف توسط دشمن را ندهیم.   

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام علی‌اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره)، عصر امروز در مراسم یادبود شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) و طلاب شهدای مدافع امنیت که در مدرسه علمیه علویون آیت الله دامغانی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: باید حسرت خورد برای کسانی که به خاطر بعضی از وابستگی‌ها و تعصبات، از جبهه‌ حق دفاع نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، فریب خورده هستند و باید آن‌ها را آگاه کرد، گفت: جای سوال است که چرا عده‌ای صحبتی از شهدای مظلوم حرم شاهچراغ(ع) و یا جوان طلبه‌ای که مورد هجوم وحشیانه اراذل و اغتشاشگران قرار می‌گیرند، نمی‌کنند و برای دفاع از حقوق آنها صحبتی نمی‌شود؟

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتدار و جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: دشمن نسبت به انقلاب اسلامی کینه دارد و از هر دسیسه و نقشه‌ای استفاده می‌کند تا ضربه خود را به این نظام و انقلاب بزند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه افرادی نیز حضور دارند که با وجود اطلاع از حقیقت ماجرا، اما سکوت اختیار کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت نزدیک به دو ماه مشخص شده که چه کسانی برای مردم به موقع به میدان آمدند و چه افرادی کوتاهی کرده و به فکر مسائل دیگر هستند.

حجت الاسلام زارعی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی، گفت: در جلسه‌ای قبل از آخرین مأموریت شهید همدانی، یکی از فرماندهان از ایشان می‌پرسد که بعد از برگشت از سوریه به دنبال انجام چه کاری هستید، که ایشان اینطور جواب دادند که: "می‌خواهم کاری انجام دهم که از چهل سال مجاهدت بالاتر است، می‌خواهم به مسجد یا پایگاهی بروم و با حضور تعدادی از جوانان و نوجوانان، به کار فرهنگی بپردازم و برای امام زمان(عج) سرباز تربیت کنم، کاری که در این مدت نسبت به آن کوتاهی کرده‌ایم. "

وی با تأکید بر اینکه امروز زمان صحبت با نسل جوان و تحقق جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب است، مطرح کرد: نباید اجازه دهیم که نسل جوان ما در دام دشمن و فتنه‌هایی که برای جوانان تدارک دیده بیفتند و لازم است با حرکت در مسیر جهاد تبیین و بیان دستاوردها و واقعیت‌ها اجازه تحریف توسط دشمن را ندهیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha