یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شهریاری با حجت الاسلام والمسلمین صفارهرندی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، با اشاره به اهمیت تربیت اسلامی برای آحاد جامعه خصوصا جوانان ، وظیفه مربیان و والدین را بسیار حساس توصیف کرد.

وی تاکید کرد: رسانه های معاند با تزریق اخبار کذب و تحریک خشونت سعی در تفرقه بین آحاد نسل جوان دارند بخشی از جوانان ما امروز مظلوم ترین نسل بعد از انقلاب هستند که به دلیل هجوم رسانه‌های بیگانه و انحصارگرایی خبری دشمن از بسیاری از بیانات ارزشی محروم مانده اند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب به بعضی از پروژه های دشمن اشاره کرد و افزود: این خود یکی از پروژه های دشمن است که در غفلت بعضی مسئولین با تولیدات صوتی و تصویری نا مناسب و دروغ پردازیهای حرفه ای دلهای نسل جوان ما را هدف قرار داده تا آنها را تسخیر کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری تصریح کرد: نقش روحانیت برای هدایت و ایجاد دستمایه های مناسب در زمینه خنثی سازی تفکرات لیبرالی برای نسل جوان حیاتی و مهم است و امروز وظیفه اصلی دستگاه‌های فرهنگی در حوزه ملی و بین المللی جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha