پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین از تشکیل کانون های علمی در مدارس علمیه استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین ظهر امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: ارزش استاد، علم و تعلیم بر کسی پوشیده نیست و ما خودمان را موظف می‌دانیم که باید به پای طلبه سوخت، به پای استاد ایثار کرد و با تمام وجود خودمان را وقف این راه کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: استاد همه هستی خود را را در طبق اخلاص گذاشته تا طلاب را به کمال برساند، در حقیقت استاد وجود خود را برای یادگیری طلاب وقف کرده که باید همیشه قدردان تلاشهای شبانه روزی اساتید باشیم.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: با توجه به حسن اعتماد نماینده ولی فقیه در استان قزوین و اعضای شورای حوزه علمیه استان قزوین و به ویژه آیت الله اعرافی، متعهد هستم با تمام توان و تعامل، هم افزایی، همگرایی و همدلی در راه رشد و تعالی حوزه علمیه استان قزوین قدم بردارم.

استاد حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: حوزه علمیه قزوین در گذشته مفاخر ارزشمندی داشته و در عصر معاصر نیز شخصیت های منحصر به فردی در عرصه های های فلسفی، عرفانی، فقهی، تاریخی و ادبی داریم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: باید امروز زحمات و تلاشهای دوره های گذشته را هم قدر بدانیم و هم ارزیابی کنیم تا بتوانیم موانع و کاستی های موجود را با ظرفیت هایی که در حال حاضر داریم برطرف کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی تصریح کرد: برای طلاب خوش استعداد برنامه های مختلفی تنظیم شده و نگاه ها روشن است؛ سیاست ما پشتیبانی و ارائه برنامه های کاربردی برای طلاب است و موظف هستیم با تمام ظرفیت برای تحقق این برنامه ها بکوشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در حوزه علمیه، کانون های علمی کلید زده شود تا با ایجاد انگیزه این فعالیتها و برنامه ها خروجی مناسبی داشته باشد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه حوزه های علمیه یاور اصلی رهبر معظم انقلاب هستند، اظهار کرد: حوزویان در عرصه جهاد تبیین به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک بگویند.

وی ادامه داد: حضور روحانیت در عرصه های مختلف تبیینی خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین هم در این نشست به ارائه نظرات و پیشنهادات پرداختند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha