شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پارسایی فر

حوزه/ رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: راه اندازی مجتمع سینمایی بهمن از مطالبات جدّی مردم و مسئولین استانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد خزاعی معاون وزیر ارشاد به همراه مسئولین و جمعی از مدیران استانی روز گذشته از سینما بهمن بازدید کرد.

در این بازدید امید پارسایی‌فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر پیشینه و وضعیت فعلی و مشکلات سینما بهمن را تشریح و اظهار داشت: پس از حادثه متروپل در آبادان، با توجه به قدمت و وضعیت سقف این مجتمع، فعالیت سینما بهمن در ۱۳ تیرماه طبق دستور ستاد بحران استان متوقف و عملاً تنها سینمایی که در استان اقدام به اکران فیلم‌های روز سینمای کشور داشت، از مدار فعالیت خارج شد.

وی در رابطه با بازدیدی که استاندار بوشهر به همراه معاون عمرانی و رئیس سازمان برنامه و مدیریت استان از مجتمع سینمایی بهمن در شهریورماه داشت، خاطرنشان کرد: استاندار و سایر مسئولین استانی نسبت به مطالبات عمومی در حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه‌ای داشتند، ولی با توجه به حجم ریالی این پروژه علاوه بر همت مسئولین استانی، نیاز به حمایت جدی مسئولین ملّی می‌باشد.

پارسایی‌فر بیان کرد: در طرح جدید سینما بهمن، افزایش تعداد سالن‌ها به پردیس ۱۰ سالنه و ظرفیت آن‌ها و ارتقا و با جدیدترین تکنولوژی روز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha