چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مطالعه زندگی عالمان دینی و بزرگان حوزه می‌تواند چراغ راه طلاب باشد، بی‌گمان الگو قرار دادن بزرگان حوزه و دین می‌تواند طلاب را در مسیرشان موفق‌تر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام رضا خورشیدی معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار، شب گذشته در نشست طلاب مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار اظهار داشت: طلاب جدای از اینکه باید در بحث تحصیلات حوزوی اهتمام داشته باشند، باید نسبت به فراگیری علوم ضروری دیگر نیز توجه داشته و برای فراگیری آن دانش‌ها تلاش کنند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی‌گمان طلاب در پایان تحصیلات حوزوی و آغاز کار تبلیغات با شبهاتی روبرو می‌شوند که پاسخ بخش بزرگی به این شبهات در کتب حوزوی نیست و برای یافتن آنها باید سطح و میدان مطالعاتی خود را توسعه دهند.

حجت الاسلام خورشیدی در ادامه با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب با آثار بزرگان دین و حوزه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروزه منابع کافی در حوزه دین در اختیار طلاب قرار دارد که این خود یک امتیاز برای طلبه محسوب می‌شود.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطر نشان کرد: موضوع دیگری که طلاب بارها با اساتید و کادر مدرسه مطرح می‌کنند، وجود جریاناتی است که همواره تلاش دارند طلاب را نسبت به حوزه و ادامه تحصیل دلسرد کنند، لذا طلاب نباید اجازه دهند که این افکار مسموم و دین ستیز در مسیری که انتخاب کرده‌اند، خللی ایجاد کنند و اثرات مخرب خود را بر فکر و ذهن آنها بگذارند.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مطالعه زندگی عالمان دینی و بزرگان حوزه می‌تواند چراغ راه طلاب باشد، بی‌گمان الگو قرار دادن بزرگان حوزه و دین می‌تواند طلاب را در مسیرشان موفق‌تر کند، بنابراین درخواست ما از همه طلاب این است که دایره آشنایی خود با زندگی و سیره بزرگان دین را گسترش دهند و خود را منحصر به مطالعه در حجره نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha