دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رسانه های معاند

حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: از جمله اهداف رسانه های معاند فارسی زبان در مقطع حساس فعلی، ترویج خشونت در جامعه ایرانی به بهانه دفاع از حقوق زن و مردم است.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: کاری که رسانه های معاند فارسی زبان همچون بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال در این سال ها انجام داده، ایجاد نفرت، دوقطبی در جامعه ایرانی، ترویج خشونت و بعضاً توهین به مباحث دینی است که البته گاهی این رفتارها را به شکل غیر مستقیم انجام می دهند اما گاهی نیز به شکل مستقیم مرتکب می شوند.

وی افزود: واقعیت آن است که جنگ رسانه‌ای یکی از اصلی ترین ابزارهای جنگ نرم به منظور تسلط بر افکار، احساسات و اراده مردم است، کما این که این جنگ نرم را می توان این روزها در اخبار و تصاویر منتشره راجع به التهابات و اغتشاشات در ایران در رسانه های بیگانه و معاند رصد و تحلیل کرد.

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران با اشاره به دروغ گویی و ترویج شایعات از سوی این رسانه ها به خصوص طی یکی دو ماه اخیر گفت: انتشار گسترده این قبیل تصاویر و اخبار که با ترویج دروغ و خشونت نیز انجام می شود، با هدف تضعیف وحدت در بین مردم، تضعیف ایرانِ قوی، تجزیه طلبی و در نهایت از بین بردن اقتدار ایران اسلامی صورت می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha