شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به خسارات وارده به اموال عمومی در اغتشاشات اخیر، گفت: در خراسان شمالی در یک‌شب ۱۵۰ میلیارد تومان گزارش خسارات داشتیم، این پول را باید از کجا تهیه کرد؟ این پول را باید دولت از خزانه بیت‌المال بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در نشست مسئولان فرهنگی استان با محکومیت اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: اغتشاشگران مانند ساواک مساجد و نهادهای فرهنگی را آتش زدند.

وی افزود: باید ببینید کسانی که در خیابان هستند چه کسانی را می‌زنند و یا چه اعمال و حرکاتی دارند تا بفهمیم حق یا باطل هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: در این اغتشاشات حدود چهل یا پنجاه مسجد را آتش زدند کاری که ساواک در زمان انقلاب انجام داد وگرنه وقتی‌که ما انقلاب کردیم کسی مسجد و اموال عمومی را آتش نزد.

وی ادامه داد: وقتی‌ انقلاب کردیم ابتدا در مسجد جمع شده و بعد به خیابان می رفتیم ولی اغتشاشگران در اغتشاشات اخیر اول در خیابان جمع می‌شوند و بعد می آیند مسجد را آتش می‌زنند.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: اغتشاشگران افزون بر مساجد و نهادهای فرهنگی حدود ۱۵۰ اتوبوس و ۸۰ آمبولانس هم آتش زدند و نزدیک به بودجه یک سال مملکت به اموال عمومی خسارت وارد کردند.

وی خاطرنشان کرد: به‌عنوان‌مثال در خراسان شمالی در یک‌شب ۱۵۰ میلیارد تومان گزارش خسارات داشتیم، این پول را باید از کجا تهیه کرد؟ این پول را باید دولت از خزانه بیت‌المال بردارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به کمک‌های دشمنان به اغتشاشگران، افزود: دشمنان افزون بر اینکه کمک رسانه‌ای کردند کمک مالی و پولی هم کردند و تا امروز طبق آخرین آمار ۲۸ هزار اسلحه گرم وارد کشور کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمنان خودشان هم به اینکه به اغتشاشگران انواع کمک‌های مالی و رسانه‌ای می‌کنند اعتراف کرده و به این طریق ماهیت خود را آشکار می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha