جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه دشتستان

حوزه/ یکی از ائمه جمعه بوشهر گفت: باید با برنامه‌های متنوع و جذاب نظیر برپایی نمایشگاه‌های کتاب و مسابقات کتابخوانی فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، مجتبی عباسی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان به همراه مدیران کتابخانه‌های شهر برازجان صبح امروز با حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در این دیدار با تبریک هفته کتاب، اظهار داشت: در آموزه‌های دین اسلام به مطالعه و کتابخوانی توصیه شده است، چرا که در جامعه‌ای که در آن مطالعه نهادینه شود، مشکلات کمتری وجود خواهد داشت.

حجت الاسلام مصلح در ادامه با اشاره به اینکه یکی از پر تکرارترین مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر درباره کتاب و کتابخوانی بوده است، گفت: باید با برنامه‌های متنوع و جذاب نظیر برپایی نمایشگاه‌های کتاب و مسابقات کتابخوانی فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه ترویج دهیم.

گفتنی است در این دیدار امام جمعه دشتستان با اهدای کتاب‌های تألیفی خود، از رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و مدیر کتابخانه شهید گنجی برازجان تجلیل به عمل آورد.

دیدار فرمانده انتظامی دشتستان با حجت الاسلام مصلح

سرهنگ آراوند فرمانده انتظامی شهرستان نیز در دیداری با حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه دشتستان در این دیدار ضمن دریافت گزارشی از وضعیت امنیت شهرستان، اظهار داشت: مردم شهرستان در جریانات اخیر، بصیرت و نجابت خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha