سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
احمد شایانفر

حوزه/ مدیر عامل مرکز نشر هاجر همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، برنامه های این مرکز را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای احمد شایانفر، مدیر عامل مرکز نشر هاجر در گفت‌وگویی از اجرای برنامه های متنوع نشر هاجر همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت کتابخوانی و مطالعه در زندگی افراد جامعه، به لزوم همکاری تمامی نهادها و ارگان‌ها در تثبیت فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز نشر هاجر به مانند سالهای گذشته، برنامه هایی را برای این هفته تدارک دیده است که یکی از برنامه‌ها دیدار معاونین پژوهش استان گیلان به همراه معاونین پژوهش مدارس این استان از مجتمع ناشران و مرکز نشر هاجر است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر، بازدید طلاب برگزیده مدارس به همراه مدیر و معاونین استان قم از مجتمع ناشران و بازدید از فروشگاه زن و خانواده مرکز نشر هاجر، انعقاد تفاهم نامه مرکز نشر هاجر با مدیریت استان قم را از برنامه های اولین روز هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد که روز شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ رقم خورد.

وی افزود: روز یکشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱ همزمان با روز دوم هفته کتاب و کتابخوانی نیز افتتاح نمایندگی های فروش کتب مرکز نشر هاجر در شهرهای آمل و ساری استان مازندران را خواهیم داشت.

آقای شایانفر، انعقاد تفاهم نامه همکاری با مدیر استان مازندران، بازدید از کتابخانه مدرسه نرجس و الزهرا و نورالزهرا سلام الله علیها شهر ساری، تجلیل و تقدیر از کتابداران مدارس استان مازندران، ارائه نظرات مدارس و بیان دیدگاه‌ها پیرامون مرکز نشر هاجر و کتاب و تبیین فعالیت و معرفی واحدهای نشر هاجر به معاونین و طلاب استان مازندران را از برنامه های مرکز نشر هاجر در روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه و سومین روز هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

وی ادامه داد: بازدید معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به همراه مدیران و رؤسای این معاونت از نشر هاجر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه های مرکز نشر هاجر است که روز پنج شنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱ صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر در پایان گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی همچنین رونمایی از ۱۷ عنوان تازه های نشر مرکز را با حضور حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه کشور و معاونین خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha