شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اراک

حوزه/ در نشست مدیران مدارس علمیه شهر اراک با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، مشکلات مدارس علمیه استان مرکزی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست مدیران مدارس علمیه شهر اراک با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، غلامحسین محمدی زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی و سید مصطفی موسی کاظمی مدیر کل عمران و نوسازی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد.

در ابتدا ملیحه وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، گزارش کاملی از عملکرد، اقدامات و برنامه‌ها و مشکلات مدارس علمیه استان ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل نیز در ادامه اظهار داشت: وظیفه ما در حوزه‌های علمیه تربیت طلابی است که مبین و مفسر دین خدا باشند و لذا یک مدیر توانمند باید بداند، طلبه‌ای که تحویل گرفته، خروجی او چه چیزی خواهد بود و باید طلاب را از نظر کیفی بالا ببریم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: اگر در بین طلاب ایمان فراگیر شود، قطعا دشمن هراسی به راه انداخته و می‌توانند دین مبین اسلام را فاتح دنیا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل تصریح کرد: باید در حوزه‌های علمیه خواهران عرصه جدیدی از آموزش، پژوهش و فرهنگ وارد شود و در ارتقای سطح علمی طلاب تلاش بیشتری کنیم.

در پایان این نشست، مدیران مدارس علمیه شهر اراک مشکلات مدارس خود را بیان کردند و با تبادل نظر بین مدیران و مسئولین، تصمیماتی برای رفع مشکلات موجود اخذ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha