شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معارفه معاون جدید «امور حوزه‌ها»ی علمیه خواهران

حوزه/ طی مراسمی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا به عنوان معاون جدید «امور حوزه‌ها»ی علمیه خواهران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم معارفه معاون جدید «امور حوزه‌ها»ی علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران، معاونان فرهنگی و پژوهش و کارشناسان و مدیران معاونت امور حوزه ها در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فاضل با قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واحدی در طول تصدی معاونت امور حوزه ها، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا را به مدت یکسال به عنوان معاون جدید «امور حوزه‌ها»ی علمیه خواهران معرفی کرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در این مراسم با تأکید بر اینکه یکصدایی در سازمان باید اتفاق بیفتد، اظهار داشت: انتظار می رود همه معاونت ها و مراکز تابعه همسو با اهداف حوزه های علمیه خواهران حرکت و با هم تعامل و تفاهم داشته باشند.

وی افزود: در معاونت امور حوزه‌ها لازم است به این اشتراک برسیم که امور صف تقویت و بیشتر برنامه ها به مدیریت های استانی و مدارس علمیه واگذار شود و اکر مدیریت استانی یا مدرسه ای وجود داشت که به بلوغ کافی برای اجرای برنامه ها نرسیده بود، آنها را در این مسیر پشتیبانی و تقویت کنیم تا به بلوغ برسند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل ادامه داد: ضروری است، رتبه بندی مدارس در دستور کار قرار گیرد و این شامل همه فعالیت های مدیریتی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و ... می شود.

وی با تأکید بر این که قانون مداری و عمل به قانون باید مورد اهتمام همه معاونت ها، مدیریت های استانی و مدارس علمیه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و مثمرثمر واقع شدن فعالیت ها باید قانون مند حرکت کرد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا با تشکر از مجموعه حوزه های علمیه خواهران به ویژه مدیر این نهاد به دلیل اعتمادی که به وی جهت فعالیت در معاونت امور حوزه‌ها داشته‌اند، گفت: بنده قرار است خشتی بر بنای برافراشته بگذارم و راه پیشینیان را ادامه دهم، ان شاءالله که بتوانم موفق باشم و در این مسیر به حمایت همه عزیزان و بزرگواران در معاونت ها، مراکز، مدیریت های استانی ومدارس علمیه نیازمندم.

وی تصریح کرد: اصول مسلم ما در فعالیت ها؛ اخلاق مداری، قانون مداری، تعامل و هم افزایی با بخش های مختلف، کار جهادی و حرکت در مدار برنامه ۵ ساله خواهد بود.

معاون جدید امور حوزه ها بیان داشت: در کمال صمیمیت، اخوت و همدلی در کنار دیگر معاونت ها و در راستای عمل به اهداف و تعالی حوزه های علمیه خواهران تلاش خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم به عنوان حوزه های علمیه خواهران نقش بی بدیلی در حفظ و شکوفایی انقلاب و نظام اسلامی و حفظ ایمان و باور مردم به ویژه جوانان این مرز و بوم داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha