چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آموزش و پرورش

حوزه / امام جمعه بندرعباس گفت: نیاز است تا طلاب مهارت‌های ارتباط گیری و آموزش شیوه‌های نوین تبلیغ و برقراری ارتباط با کودکان و نوجوانان را فراگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در جلسه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش که با حضور حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی و محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در دفتر امام جمعه بندرعباس تشکیل شد، ضمن ابراز خرسندی از جذب بیشترین نیروی طرح امین در استان، اظهار داشت: از تلاش مدیر و مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان در اهمیت دادن به برگزاری دوره‌های ضمن خدمت مستمر برای طلاب در مباحث معرفتی، اعتقادی و بصیرتی برابر نیاز روز جامعه باید تقدیر کرد.

وی افزود: اگر طلبه از موضوعات روز زمان خود عقب بماند، مأموریت‌های محوله ناقص و لذا کار سخت می‌شود.

امام جمعه بندرعباس با توجه به اینکه زمینه و بستر لازم توسط آموزش و پرورش فراهم شده و بهترین ظرفیت موجود و سرمایه جامعه که دانش آموزان هستند، در اختیار است، گفت: طلاب باید نقش خود را به درستی و بهترین نحو ایفا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تصریح کرد: نیاز است تا طلاب مهارت‌های ارتباط گیری و آموزش شیوه‌های نوین تبلیغ و برقراری ارتباط با کودکان و نوجوانان را فراگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین مسئولیت در شرایط فعلی، تربیت نسل جدید می‌باشد و عدم توجه به آموزش و پرورش، خسارتی جبران ناپذیر را شامل حال کودکان می‌کند.

محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز اظهار داشت: هرمزگان بیشترین جذب طرح امین در بین استان‌های کشور را به خود اختصاص داد.

وی لزوم توجه و نگاه حمایتی در جهت آموزش دانش آموزان با توجه به شرایط کنونی و جنگ نرم دشمن را مهم و اساسی خواند و افزود: در زمینه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی دانش آموزان، نیاز جدی به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، در استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: با اجرای طرح امین نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور افزایش سطح آگاهی طلاب، جهت ارتباط گیری و اقناع فکر و اندیشه دانش آموزان خواهیم بود و لذا امیدواریم استفاده از ظرفیت طلاب در مدارس، نقطه عطفی در جهت اقناع افکار دانش آموزان، برابر پرسشگری‌ها، مسائل اعتقادی و سیاسی روز باشد.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و حوزه علمیه برادران و خواهران، در حضور نماینده ولی فقیه امضا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha