یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بسیج

حوزه/ نیروی مقاومت بسیج مردمی با موقع‌شناسی بصیرانه، همزمان با حضور فعال در کف میدان مقابله با عناصر فتنه و آشوب و ناامنی و بی‌نظمی اجتماعی، در میدان فضای مجازی نیز با تبعیت از فرمان جهاد تبیین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به انجام وظیفه و رسالت تبیین و روشنگری خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سپاه انصارالحسین(ع) همدان در بیانیه‌ای به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل سازمان بسیج مستضعفان، تأکید کرد: نیروی مقاومت بسیج مردمی با موقع‌شناسی بصیرانه، همزمان با حضور فعال در کف میدان مقابله با عناصر فتنه و آشوب و ناامنی و بی‌نظمی اجتماعی، در میدان فضای مجازی نیز با تبعیت از فرمان جهاد تبیین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به انجام وظیفه و رسالت تبیین و روشنگری خواهد پرداخت.

در این بیانیه آمده است:

«شما بسیجیان آینه مظلومیت‌ها و رشادت‌های این ملت بزرگ در صحنه نبرد در تاریخ مصور انقلابید، شما فرزندان مقدس و پرچمداران عزت مسلمین و سپر حوادث این کشورید.» امام خمینی(ره)

شجره طیبه بسیج با این نگاه عالم‌گستر و جامع انسان کامل، عارف بالله، حضرت خمینی کبیر(ره) قد و قامت کشید و در طول سالیان عمر بابرکتش و با شاخه‌های با عظمتش روزبه‌روز تنومند، توانمند و کارآمدتر گردید.

این نیروی مقاومت مردمی و انقلابی، نسخه اثربخش امام امت برای تثبیت اقتدار ایران اسلامی است تا کشور عزیزمان را ضمن حرکت دادن در مسیر عدالت و پیشرفت و توسعه همه‌جانبه، از فتنه‌ها، توطئه‌ها و هجوم‌های همه‌جانبه جبهه دشمنان ایمن و سلامت دارد.

هم اکنون با تشکیل دولت داعیه‌دار شعارهای انقلاب اسلامی و اراده مسئولان برای رفع مشکلات و مسائل کشور، فرهنگ و تفکر و عمل جهادی بسیجی، لازمه و ضرورت اساسی در مسیر شکل‌گیری جامعه اسلامی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

امسال و در آستانه بهار علم و بازگشایی مراکز آموزشی و علمی، جبهه استکبار و شیاطین جهانی با شناخت موقعیت ایران بزرگ و مشاهده دست برتر جمهوری اسلامی در منطقه و سر برآوردن آن در عرصه قدرت جهانی، در اندیشه ایجاد آشوب و رخنه امنیتی برای مهار قدرت فرامنطقه‌ای ایران افتاده و با طراحی گسترده و پشتیبانی همه جانبه رسانه‌ای و اطلاعاتی، با تمام توان خود به میدان مقابله با نظام مقدس اسلامی ایران آمده است.

بی‌شک دشمنان همیشگی این آب و خاک همچون گذشته، با حضور یکپارچه ملت اسلامی در میدان‌های مقابله با دشمن، در این توطئه‌های شیطانی مغلوب بوده و خواهند بود، اما رسانه‌ها و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به عنوان موتور فریب روانی و محرک احساسات و ایجاد ناآرامی در کشور، همچنان در تسلط دشمنان قسم خورده ایران است.

نیروی مقاومت بسیج مردمی با موقع‌شناسی بصیرانه، همزمان با حضور فعال در کف میدان مقابله با عناصر فتنه و آشوب و ناامنی و بی‌نظمی اجتماعی، در میدان فضای مجازی نیز با تبعیت از فرمان جهاد تبیین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به انجام وظیفه و رسالت تبیین و روشنگری خواهد پرداخت.

فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد تشکیل سازمان بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را خدمت علمدار بسیجیان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و عموم بسیجیان هوشیار، فداکار و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی و خانواده‌های گرامی آنها تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، مدافعان سلامت، مدافعان حرم و شهدای عزیز و نورانی دفاع از امنیت کشور به ویژه سرگرد پاسدار شهید علی نظری را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha