جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خوی

حوزه/ محمدلو با تأکید بر این که غربی ها هیچ وقت به آزادی زن پایبند نبوده اند، گفت: وضعیت مخالفان دولت های غربی را در فیلمهایی که از رفتار پلیس های آن ها منتشر می شود می توان مشاهده کرد و سکوت آن ها در حادثه شاهچراغ(ع) و دیگر جریان های تروریستی در ایران شاهد کاملی بر دروغ گویی آن هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، وحیده محمدلو امروز در جمع مربیان صالحین حوزه بسیج حضرت زینب کبری (س) خوی، عمل به دستورات اسلام را عامل سعادت دنیا و آخرت دانست و اظهار داشت: مهم ترین ریشه اغتشاشات اخیر دروغ هایی بود که معاندین با استفاده از ابزار رسانه بدان دامن می زدند و در این حوادث اخیر دختری به خاطر عدم رعایت قانون کشور تذکر می گیرد و چند روز بعد به دلیل بیماری زمینه ای فوت و دشمن با موج سواری دروغ آن را به فتنه و آشوب تبدیل می کند.

وی کشته سازی را یکی از ابزار دشمن برای استمرار اغتشاشات دانست و افزود: پروژه کشته سازی از دختران نوجوان دائم تکرار می شود تا اذهان به این مسئله حساس شود و سلبریتی ها و فضای مجازی بی درو پیکر هم دائم این دروغ ها را تکرار و جوانان را تحریک به آشوب می‌کنند و عده ای بدون تحقیق وارد بازی های کثیف دشمنان ملت می شوند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی ادامه داد: آمریکا، انگلیس، اسرائیل، سعودی، منافقین، سلطنت طلبان، کومله و دموکرات و ... که سالها آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند در اغتشاشات اخیر به میدان آمدند و با هزینه کردن میلیاردها دلار به آشوب ها دامن زدند.

وی ادامه داد: دشمنان با ایران قوی مخالفند و با تصویرسازی های دروغین سعی در الگو نشدن ایران در منطقه و جهان دارند و می خواهند با این دروغها مانع تمدن سازی ایران اسلامی شوند، اما به برکت خون شهدا، ایران اسلامی در تمدن سازی برای ظهور و نظم نوین جهانی نقش آفرینی خواهد کرد .

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم ورود به عرصه جهاد تبیین، گفت: رسانه های معاند و ضدانقلاب دائم مردم را به اغتشاشات ترغیب می کنند و یکی از ابزار آن ها در این عرصه نشر دروغ است.

محمدلو ادامه داد: در جنگ نرم و ترکیبی، دشمنان بسیار زیرکانه عمل می کنند و شعارها را جذاب می کنند تا افکار عمومی را فریب دهند. در جنگ شناختی دشمنان با دروغ و فریب جای شهید و جلاد را عوض می کنند و بیگانگان با شعار زن، زندگی، آزادی که عملا به آن اعتقادی ندارند می خواهند آتش اغتشاشات را شعله ور نگه دارند.

وی اضافه کرد: اسلام می خواهد عزت، کرامت و انسانیت زن در جامعه حفظ شود و با امنیّت و آرامش خاطر و نشاط روحی در کنار خانواده ای که دوستش دارند زندگی کند و برای زندگی و امنیّت ما، برخی مادران در دوران دفاع مقدس و بعدها در جریانات مختلف از فرزندانشان گذشتند و آن ها را فدای اسلام و نظام اسلامی کردند و باید قدردان باشیم.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان این که کسانی که شعار زن، زندگی، آزادی را سر می دهند در سابقه فکری شان، اجبار کردن زنان به بی حجابی دارند، گفت: مدعیان آزادی زن در حادثه تروریستی اخیر شاهچراغ(ع)، نه تنها زن و مرد حتی آرامش و امنیت کودکان را به هم زدند و آن ها را به رگبار بستند و هدف آن ها فقط نابودی زن است.

وی با بیان این که غربی ها هیچ وقت به آزادی زن پایبند نبوده اند، افزود: وضعیت مخالفان دولت های غربی را در فیلمهایی که از رفتار پلیس های آن ها منتشر می شود را می توان مشاهده کرد و سکوت آن ها در حادثه شاهچراغ(ع) و دیگر جریان های تروریستی در ایران شاهد کاملی بر دروغ گویی آن هاست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha