سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ل

حوزه / امام جمعه کاشان با بیان اینکه افتخار خانواده شهدا، تربیت فرزندان صالح و پیرو ولایت فقیه است، گفت: افتخار مادران شهدا این است که بگونه‌ای فرزند خود را تربیت نموده‌اند که خداوند او را انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی روز گذشته در ادامه دیدارهای هفتگی با خانواده‌های شهدای کاشان، در دیدار با خانواده شهید اصغر وهابی اظهار داشت: مقام شهدا در نزد خداوند عجیب است، مقامی که حضرت آسیه از خدا طلب می‌نماید (رَبِّ ابْنِ لِی عِنْدَکَ بَیْتًا فِی الْجَنَّةِ)، من مقام نزد تو (عندیت) را می‌خواهم، مقام عند ربهم یرزقون، برای شهدا و خاصه شهید بیت شما داده است.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه افتخار خانواده شهدا تربیت فرزندانی صالح و پیرو ولایت فقیه است، گفت: افتخار مادران شهدا این است که بگونه‌ای فرزند خود را تربیت نموده‌اند که خداوند او را انتخاب نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: خانواده شهدا به خاطر اینکه فرزند خود را برای حفظ اسلام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند، در محضر خداوند متعال و اهل بیت(ع) سربلند هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله روح شهید در این خانه حاکم و استمرار همان راه و روحیه شهید از همه اعضا خانواده دیده شود.

در این جلسه خانواده شهید نیز با اشاره به خصوصیات و غیرت دینی شهید اصغر وهابی، اظهار کرد: موقعی که برادر شهید به علت کوچکی سن از برادرش اصغر می‌خواهد از رفتن به جبهه صرف نظر نماید و به زندگی شخصی خود سروسامان دهد، شهید در جواب می‌گوید: "ناموس ما را بعثی‌ها در خرمشهر به تاراج بردند و شما انتظار داری بمانم و ازدواج کنم".

شهید اصغر وهابی در ۱۵ سالگی به جبهه اعزام و در ۱۷ سالگی به شهادت رسید و بعد از ۱۳ سال پیکر شهید در حالی که پیراهنی که بر تن داشت سالم بود، تحویل خانواده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha