یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هیئت

حجت الاسلام میرلوحی گفت: طلاب علوم دینی باید با شرکت در جلسات اخلاق بزرگان و علما انس با آن ها، برای تبلیغ دین آماده شوند، چرا که انس با علماء، مقدمه ارتباط طلاب با امام زمان ارواحنا فداه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید جعفر میر لوحی ظهر امروز در جلسه هفتگی هیئت محبان فاطمة الزهرا (س) مدرسه علمیه آیت‌الله درچه ای (ره) اصفهان بیان کرد: احیای امر اهل بیت علیهم السلام مسئله‌ای بسیار مهم است که در روایات و احادیث نسبت به آن تأکید فراوانی شده است.

وی افزود: احیای امر اهل بیت علیهم السلام مصادیق زیادی دارد که دیدار برادران دینی با یکدیگر، اجتماع شیعیان همراه با ذکر اهل بیت علیهم السلام و همچنین بیان روایات نورانی آن بزرگواران ، ترویج مکتب تشیع و حتی تربیت مبلغین دینی از جمله مصادیق احیای امر اهل بیت است.

استاد حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: در مجالس اهل بیت علیهم السلام باید با معارف اسلامی آشنا شده و پس از عمل کردن به این معارف، آن ها را منتشر و ترویج کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طلاب علوم دینی باید با شرکت در جلسات اخلاق بزرگان و انس با آن ها، برای تبلیغ دین آماده شوند، چرا که انس با علماء مقدمه ارتباط طلاب با امام زمان ارواحنا فداه است.

در ادامه این مراسم هفتگی، حجت الاسلام پناهی به ذکر مصیبت و مداحی آل الله علیهم السلام پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha