شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مکرون

حوزه/ آقای مکرون باید این نکته را بداند که اسلاف مقتدرتر او در گذشته نتوانستند بر دین مبین و هدایتگر پیامبر خاتم و اشرف و افضل رسولان الهی حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه خدشه ای وارد کنند و من بعد هم نخواهند توانست ، بلکه عرض خود را می‌برند و زحمت ما می دارند . 

به گزارش خبرگزاری حوزه، در بیانیه ای از سوی مجمع جهانی شیعه شناسی رئیس جمهور فرانسه ، قانون شکن ، مجرم و ناقض تعالیم همه ادیان ابراهیمی دانسته شده است.
در این بیانیه که به سفارت فرانسه ارسال شد آمده است ؛

مجمع جهانی شیعه شناسی با ابراز انزجار از رفتار سخیف و ضد تعالیم ادیان ابراهیمی و مغایر با قوانین بین المللی رئیس جمهور فرانسه ، گستاخی و اهانت مجله فرانسوی Franc-Tireur با انتشار کاریکاتور خشونت بار و توهین آمیز در راستای اهداف حاکمان دول استکباری غرب ، که بر روی جلد مجله خود منتشر کرده است را محکوم می‌نماید .
انتشار کاریکاتور سوزاندن عمامه روحانیت شیعیان ، عملی پلید و محکوم در نزد همه صاحبان عقل و خردورزان در جهان امروز است و عملی است که تنها از مسئولانی فاقد شخصیت همچون رئیس جمهور فرانسه سر می زند .
این مجمع به عنوان یک تشکل فرهنگی و دینی غیر دولتی با صدها نماینده علمی و فرهنگی در جهان ، و میلیونها مخاطب دانشور و فرهیخته ، از دین ستیزی و دشمنی با اسلام ، توام با ادعاهای دروغ آزادی عقیده و دوگانگی در گفتار و کردار امثال آقای مکرون بیزاری می جوید و دعوت او از مسببان و عوامل تحریک به اغتشاش و تخریب و نا امنی و زمینه سازان خونریزی و ترور زائرین اماکن مقدس و کودکان مظلوم ، همچون عفریته ی پلید ، مسیح علینژاد و اظهار همدستی مکرون با این جرثومه های فساد و تباهی را به شدت محکوم مینماید این مجمع معتقد است که رفتارهای ظالمانه و هتاکانه حاکمان غرب و توهین های رسانه ها و مجلاتی که با پول آنها به مقدسات مسلمانان توهین و جسارت میکنند ، نشان دهنده استیصال غرب و صهیونیست تجاوزگر برای کنترل جبهه مقاومت اسلامی در خاورمیانه و جهان است و به روشنی نشان میدهد که غربی ها و صهیونیست ها و بردگان وهابی آنان در منطقه ، بزرگترین مانع در برابر سلطه امپریالیسم و استعمار نوین و صهیون و اتحاد شوم عربی - عبری را مرجعیت شیعه و روحانیت می‌دانند.
به آقای مکرون توصیه میکنیم به تاریخ بنگرند و عاقبت حاکمان فاسد و تبهکار و بدنامی و رسوایی ابدی آنان را ببینند و این حقیقت را فراموش نکنند که جولان دشمنان حق کوتاه و فنا شدنی است ولی دولت حق ، ابدی و زوال ناپذیر است .
و چه زود باشد که حاکمان کنونی مغرب زمین ، خواری و ذلّت و رسوایی خود را بر طبق سنت های تخلف نا پذیر الهی به چشم خویش خواهند دید .
آقای مکرون باید این نکته را بداند که اسلاف مقتدرتر او در گذشته نتوانستند بر دین مبین و هدایتگر پیامبر خاتم و اشرف و افضل رسولان الهی حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه خدشه ای وارد کنند و من بعد هم نخواهند توانست ، بلکه عرض خود را میبرند و زحمت ما می دارند .
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلبِِ ینقلبون.

مجمع جهانی شیعه شناسی
۲۴ آبان قم المقدسه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha