یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عفاف و حجاب همدان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: دوره تربیت مربی عفاف و حجاب با محتوای تبیین ماهیت و فلسفه حجاب، سیر تحولات قانون حجاب و مهارت فن بیان و اقناع فکری مخاطب برگزار می شود.

میثم صابریون دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به استقبال صورت گرفته برای شرکت در دوره تربیت مربی عفاف و حجاب، از تمدید زمان ثبت نام این دوره خبرداد و اظهار داشت: این دوره با محتوای تبیین ماهیت و فلسفه حجاب، سیر تحولات قانون حجاب و مهارت فن بیان و اقناع فکری مخاطب با هدف تربیت مربی تخصصی عفاف و حجاب، توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این دوره، ۳۰ آبان سال جاری می‌باشد، گفت: زمان برگزاری دوره تربیت مربی عفاف و حجاب، از تاریخ ۱ الی ۱۵ آذر به صورت آفلاین خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان افزود: استفاده از این دوره به عنوان آموزش ضمن خدمت دستگاه‌ها و امکان دریافت مجوز تشکل مطالبه گری حجاب، از مزایای شرکت در دوره تربیت مربی عفاف و حجاب می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در دوره تربیت مربی عفاف و حجاب، به سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان به آدرس setad-abm.ir/fa/hamadan مراجعه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha