جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تکاب

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمه خاتون تکاب گفت: طی جلسه ای با طلاب خواهر مدرسه علمیه نجمه خاتون تکاب، مقرر شد هر روز به صورت میدانی در سطح شهر و مناطق مختلف حضور داشته باشند و ضمن توزیع بسته های فرهنگی در بین مردم، به تبیین حجاب و عفاف و نقشه های دشمنان در این زمینه بپردازند.

فاطمه حکمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، با اشاره به توطئه های دشمنان در کم رنگ کردن حجاب و حضور زنان مومن در جامعه اسلامی، گفت: یکی از مهم ترین اهداف استعمار در طول تاریخ، از میان برداشتن عفت، حیا و حجاب و پوشش اسلامی بود و هر اندازه اسلام در ابعاد اجتماعی قدرت پیدا کرد این نقشه دشمنان قوت بیشتری بیشتری گرفت.

وی با بیان این که یکی از مهم ترین اهداف دشمن از اغتشاشات اخیر شکستن قبح بدحجابی و بی بند و باری بود، اضافه کرد: دشمن با موج سواری بر فوت یک خانم به تمام ریشه های اعتقادی و عقلانی حجاب با استفاده از امپراطوری رسانه های هجوم آورد و متاسفانه عده ای از چهره های مشهور که در ترویج بدحجابی و بی بند باری در جامعه نقش اساسی دارند با منافقین و جریان های تروریستی همراه شدند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمه خاتون تکاب با اشاره به رسالت طلاب خواهر در مقابله با دسیسه های دشمنان و ترویج حجاب و عفاف گفت: یکی از مهم ترین جریان هایی که می تواند در برابر تلاش و عناد دشمنان بر علیه حجاب و عفاف ایستادگی کند، طلاب خواهر هستند و باید در این زمینه ورود کرده و به جهاد تبیین عمل کنیم.

وی در پایان گفت: طی جلسه ای که با طلاب خواهر مدرسه علمیه نجمه خاتون تکاب برگزار شد، مقرر شد هر روز به صورت میدانی در سطح شهر و مناطق مختلف حضور داشته باشند و ضمن توزیع بسته های فرهنگی در بین مردم، به تبیین حجاب و عفاف و نقشه های دشمنان در این زمینه بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha