دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آئین تجلیل و رونمایی از ۳۱ جلد کتاب تألیف شده توسط بانوان طلبه خوزستان

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: در سال گذشته ۲۲ تألیف توسط خواهران طلبه انجام شده و در سال جاری نیز ۳۱ تألیف صورت گرفته که شاهد افزایش ۳۰ درصد هستیم و ۵۰ درصد موضوعات قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان سه شنبه در آیین تجلیل و رونمایی از ۳۱ جلد کتاب تألیف شده توسط بانوان طلبه خوزستان از تمامی فعالان این عرصه قدردانی کرد.

وی با اشاره به بیانات و انتظارات مقام معظم رهبری در رابطه با کتاب و کتابخوانی و بیان نسبت ما با این بیانات، افزود: رهبر معظم انقلاب دو مطالبه در این حوزه دارند، نخست تولید کتاب و دیگری رساندن کتاب به چشم و ذهن مخاطب است.

حجت الاسلام طاهر در تشریح برنامه مدیریت استان خوزستان برای تحقق دو مطالبه رهبرمعظم انقلاب، افزود: پیرامون تحقق مطالبه "تولید کتاب"، شفاف سازی مسیر و فرآیند تولید کتاب، برگزاری کارگاه مهارت‌های نقد کتاب، هموار کردن و زمینه سازی تولید کتاب توسط طلاب و حمایت از انتشار کتاب لازم است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در خصوص تحقق مطالبه دوم رهبرمعظم انقلاب براساس تجربیات، ادامه داد: نذر کتاب، وقف در گردش کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و معرفی کتاب از جمله راهکارها هستند.

وی با تأکید براینکه عمل به تمامی راهکارهای اشاره شده لازم است، خاطرنشان کرد: ابزار و مهارت های جدید و کاربردی برای این موارد لازم است که همان مهارت سئو می باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان گفت: در سال گذشته ۲۲ تألیف توسط خواهران طلبه انجام شده و در سال جاری نیز ۳۱ تألیف صورت گرفته که شاهد افزایش ۳۰ درصد هستیم و ۵۰ درصد موضوعات قرآنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha