سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه

حوزه/ سلیمانی گفت: جهاد تبیین مهم ترین وظیفه و رسالت انبیای الهی و اهل بیت بود و با توجه به شرائط کنونی کشور، عمل به رسالت جهاد تبیین موجب عملیاتی شدن ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی خواهد شد و توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مرتضی سلیمانی امروز در نشست تبیینی که در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر وجوب و لزوم فوری جهاد تبیین باید با تمام وجود در جامعه عملیاتی شود و با توجه به عرصه ای که در آن قرار داریم و دشمن همه حملات خود را از طریق جنگ نرم دنبال می کند، رهبر انقلاب فرمان جهاد تبیین را صادر کردند.

وی اضافه کرد: جهاد تبیین مهم ترین وظیفه و رسالت انبیای الهی و اهل بیت(ع) بود و با توجه به شرائط کنونی کشور، عمل به رسالت جهاد تبیین موجب عملیاتی شدن ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی خواهد شد و توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی می کند.

کارشناس سیاسی با بیان این که مطالبه گری و حل مشکلات کشور یکی از راه های عملیاتی کردن منویات رهبری در جهت عمل به آرمان های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق، داشتن تخصص و مهارت، شناخت روش و شیوه تبیین از مهم ترین لوازم جهاد تبین است.

وی با بیان این که مهم ترین منابع برای جهاد تبیین متون دینی و منویات امامین انقلاب است، گفت: امروز دشمن با تمام توان به انقلاب اسلامی حمله کرده است و باید با شناخت دقیق از مسائل جاری کشور و خاکریزهای دشمن به جهاد تبیین بپردازیم.

سلیمانی ضمن معرفی کتاب "جهاد تبیین" راهبرد اصلی در این جهاد را همراهی با ولی جامعه عنوان نمود و تصریح کرد: ورود به این عرصه وظیفه اصلی و مهم طلاب است و با توجه به اهمیت فضای مجازی در شرایط حساس کنونی؛ ورود طلاب دارای مهارت و تواناییِ مقابله با جنگ رسانه ای دشمن برای تبیین در این عرصه، لازم و ضروری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha