چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برخی از نوجوانان کنجکاو با حضور در خیابان‌ها و تنها از روی هیجان، به سوژه رسانه‌های بیگانه تبدیل شده‌اند و دشمن از بی‌خبری این نسل، نهایت بهره‌برداری رسانه‌ای‌ و تبلیغاتی علیه نظام مقدس را می‌برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام جمال قدرتی مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، امروز در نشستی با جمعی از مدیران مسئولان رسانه‌های کردستان، اظهار داشت: توطئه به خیابان کشاندن نوجوانان و افرادی که از بصیرت دینی و سیاسی لازم برخوردار نیستند، امروز به شاه بیت دسیسه‌های دشمنان تبدیل شده است.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه در آشوب‌های اخیر، بسیاری از حافظان امنیت کشور به دست اراذل و اغتشاشگران به شهادت رسیده‌اند، گفت: متاسفانه دشمنان انقلاب با توطئه‌ها و خدعه‌های خود، به دنبال القا ناامنی و ناامیدی هستند.

حجت الاسلام قدرتی تأکید کرد: پروژه سوریه سازی برای ایران نسخه‌ای است که امروز دشمن به شدت آن را در کشورمان دنبال می‌کند و برای این کار حتی از مهره‌های خود فروخته داخلی استفاده می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نسل جدید باید به درستی ذات پلید دشمنان این آب و خاک را بشناسد و و خدایی ناکرده با اعمال خودسرانه، به خوراک رسانه‌های بیگانه تبدیل نشود.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: ذات دشمن، دشمنی با این ملت و نظام است و در طول انقلاب به کرار و در عمل این را نشان داده است، لذا نباید در مسیر جریان‌های برانداز و تجزیه طلب قرار بگیریم.

حجت الاسلام قدرتی اظهار داشت: برخی از نوجوانان کنجکاو با حضور در خیابان‌ها و تنها از روی هیجان، به سوژه رسانه‌های بیگانه تبدیل شده‌اند و دشمن از بی‌خبری این نسل، نهایت بهره‌برداری رسانه‌ای‌ و تبلیغاتی علیه نظام مقدس را می‌برد که این موضوع بسیار خطرناک و پرهزینه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha