جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / گردهمایی ائمه جمعه استان همدان با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)

حوزه / فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه هر جا نیاز به خدمت رسانی باشد، نیروهای بسیج در آنجا حاضر هستند، گفت: مشکلات و آسیب‌های محلات مختلف همدان شناسایی شده و بسیج به عنوان پیشقراول، با دعوت از مسئولان، بازهم در خط مقدم، پیگیر رفع مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه ساختار بسیج، برای دفاع از انقلاب توسط خود مردم شکل گرفت، اظهار داشت: نگاه حضرت امام(ره) به تشکیل بسیج، این واقعیت را متبادر می‌کند که این اقدام الهامی برای حفظ انقلاب توسط خود مردم بود.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید دستاوردهای بسیج را در جامعه تبیین کرد، یادآور شد: وقتی تمام وقایع و اتفاقات از شروع انقلاب تا به امروز را مشاهده می‌کنیم، در هر موضوعی، بسیج نقش پررنگی داشته است و لذا می‌توان گفت اگر بسیج نبود، انقلاب اسلامی با چالش‌های جدی مواجه می‌شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای مباحث بصیرتی در مدارس و دانشگاه‌ها انجام شده است، گفت: امروز ارتباط با نسل جدید و جوانان یکی از ضروریت‌ها است و باید نسبت به پاسخ‌گویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزان و دانشجویان همت ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با تأکید بر اهمیت تربیت نیروی در تراز انقلاب، مطرح کرد: ساختاری برای بحث صالحین طراحی شده است و در پایگاه‌های مقاومت سراسر استان تحقق این مباحث پیگیری می‌شود.

سردار مجیدی افزود: امروز ۱۵۰۰ پایگاه مقاومت در استان در حال فعالیت هستند که تلاش می‌کنیم تا در آن از ظرفیت جوانان و نوجوانان به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال آینده، یادآور شد: طی جلسات مختلف با شخصیت‌های کشوری و استانی، برنامه‌های این کنگره در کمیته‌های ۲۲ گانه تنظیم و تا حدودی مباحث قطعی شده است.

سردار مجیدی، به اقدامات سپاه انصارالحسین(ع) در عرصه ایجاد اشتغال اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ۸۰۰ صندوق شبکه مردمی توسط بسیج فعال شده و دنبال این هستیم تا از این ظرفیت ایجاد شده برای حل مشکلات اقتصادی و شغل‌های خانوادگی، به نحو احسن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین تفاهم نامه‌هایی از جمله با کمیته امداد منعقد شده و در آن ۸۰۰ مسکن باید ساخته شود، که از این بین ساخت ۱۳۰ واحد شروع شده و در هفته بسیج نیز ۶۵ واحد افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه هر جا نیاز به خدمت رسانی باشد، نیروهای بسیج در آنجا حاضر هستند، گفت: مشکلات و آسیب‌های محلات مختلف همدان شناسایی شده و بسیج به عنوان پیشقراول، با دعوت از مسئولان، بازهم در خط مقدم، پیگیر رفع مشکلات مردم است.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج امسال پرداخت و اظهار داشت: برگزاری رزمایش اقتدار در تمام شهرستان‌های استان در روزهای چهار و پنج آذر، از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال در استان می‌باشد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha