پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پیامی حادثه تروریستی در شهرستان ایذه که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از حافظان امنیت و هموطنان شد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پیامی حادثه تروریستی شهرستان ایذه که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از حافظان امنیت و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حمله خبیثانه و ناجوانمردانه توسط عوامل تروریستی در شهرستان ایذه که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از حافظان امنیت و هموطنان عزیز و شریفمان شد بسیار موجب تأثر و غم و اندوه گردیده است.

این حمله وحشیانه که قلب و روح ملت ایران اسلامی را از کوچک و بزرگ به غم و درد می آورد نشانه ای دیگر از یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

اینجانب این مصیبت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دامت برکاته و خانواده شهداء و مردم ولایتمدار ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه خوزستان و خصوصا مردم عزیز و انقلابی شهرستان ایذه تسلیت عرض می‌کنم و برای شهداء طلب مغفرت و برای خانواده‌های داغدارشان صبر و برای مجروحان سلامتی و عافیت را از خداوند سبحان خواستارم.

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ
سید محمد نبی موسوی فرد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha