یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار آذربایجان غربی

حوزه/ استاندار آذربایجان‌غربی در پی شهادت مدافع امنیت، سردار پاسدار رضا الماسی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی در پی شهادت مدافع امنیت، سردار پاسدار رضا الماسی پیامی صادر کرد.

در این ییام آمده است:

بسم رب‌الشّهداء والصّدیّقین
ولاتحسبنّ‌الذّین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربّهم یرزقون

خبر شهادت سردار پاسدار مدافع امنیت " رضا الماسی" توسط تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی موجب و تأثر گردید.مجاهدت‌ سترگ و شکوهمند آن شهید عالی‌قدر در عرصه‌ صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با تروریسم و دشمنان امت اسلامی برای همیشه ماندگار و الهام بخش خواهد بود.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با چنین اقدامات کور و ددمنشانه به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش استان بوده و بحمدالله به برکت جانفشانی فرزندان غیرتمند این سرزمین نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شده و فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک این شهید گرانقدر را از دشمنان خواهند گرفت و بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.

شهادت مظلومانه این مجاهد فی سبیل‌الله را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، هم‌سنگران، خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور استان آذربایجان غربی و شهرستان شاهین دژ تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن شهید والا مقام طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha