دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حاج حسین کاجی

حوزه/ یکی از رزمندگان دفاع مقدس گفت: امروز به قله انقلاب اسلامی رسیده‌ایم و برای جوانان حرف‌های تازه‌ای داریم، اما استکبار جهانی می‌خواهد جوانان ما زمینه‌ساز ظهور نباشند و نتوانند در مسیر اسلام گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حسین کاجی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه بانی جلسات شهدا امام زمان(عج) است، اظهار کرد: جلسات شهدا باید به صورت مستمر و با همت مردم برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه اولین دانش‌آموز شهید به قم تعلق دارد، اظهار کرد: دختران دانش‌آموز در دوران انقلاب برای حفظ حجاب و عفت خود جان دادند، اما ذلت را نپذیرفتند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفن امیر شهدای ارتش در قم یک افتخار برای این شهر است و در این فرصت‌ها باید از شهدای ارتش یاد کنیم که برای سرفرازی ملت جان و مال خود را فدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به قله انقلاب اسلامی رسیده‌ایم و برای جوانان حرف‌های تازه‌ای داریم اما استکبار جهانی می‌خواهد جوانان ما زمینه‌ساز ظهور نباشند و نتوانند در مسیر اسلام گام بردارند.

کاجی عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمود، سربازان من در گهواره هستند و رهبری نیز فرمود که دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج می‌رسانند و ما به این سخنان ایمان داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha