دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ایذه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد در پی شهادت جمعی از هموطنان در عملیات تروریستی در شهرستان ایذه پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی شهادت جمعی از هموطنان در عملیات تروریستی در شهرستان ایذه پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ ﴿٢۲-سجده﴾

بار دیگر تیر کینه دشمنان ایران اسلامی قلب برادران و خواهران مارا نشانه رفت و همه ملت ایران را در غم از دست دادن برادران و خواهران ایمانیشان عزادار کرد. این واقعه همانند دفعات قبل نشان داد که دشمنان اسلام آنچنان دستانشان خالیست که حتی به کودکان ما هم رحم نمی‌کنند.

این تروریست‌های جنایتکار باید بدانند که این خون ریختن‌ها نه تنها برایشان صرفه‌ای ندارد، بلکه گریبانشان را زودتر از آنچه که فکر کنند خواهد گرفت و همانگونه که امام راحل(ره) فرمودند: بکُشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود، ما از ‌مرگ نمی‌ترسیم و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

این واقعه دردناک را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف و شهید پرور استان خوزستان و خانواده شهدا تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل مسألت دارم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha