چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
محمدی لائینی

حوزه / امام جمعه ساری با بیان اینکه نظم تک قطبی جهانی در حال بهم ریختن و تغییر است، گفت: ایران یکی از آن قطب‌های تعیین کننده قدرت در سطح جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه ساری، اظهار داشت: در این پیچ تاریخی که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده، نظم جهانی در حال حرکت به سمت چند قطبی است و به امید خدا جمهوری اسلامی ایران یکی از آن قطب‌های تعیین کننده قدرت در سطح جهانی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به این مسئله، دشمن و اندیشکده‌های آمریکا اعتراف کردند و گفتند چین، روسیه و ایران بزرگترین معارض نظم چند قطبی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی همچنین به اغتشاشات و ناآرامی‌های کشور اشاره کرد و افزود: به این اغتشاشگران باید گفت که بازیگر چه کسانی شده‌اند؟ شما افراد ساده لوحی هستید که آمریکا یک روز بر سر شما معامله خواهد کرد و جمهوری اسلامی روزی قدرت و هیمنه آمریکا را در عرصه جهانی به چالش خواهد کشید.

وی ادامه داد: بهترین راه مومن این است که خود را با صادقان همراه کند، نه با کاذبان و دروغگویان عالم، گمراهانی که با دروغگوهای عالم همراهی دارند با بازی در زمین آن‌ها اهداف کذابان را دنبال می‌کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری یادآور شد: گاهی اوقات می‌شنویم مسئولان در سطح استانی و ملی تصمیمی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می‌گیرند که به مردم گفته نمی‌شود و لذا از مسئولان می‌خواهیم تا تصمیمات را از قبل با مردم در میان بگذارند.

وی در ادامه به هفته روشندلان اشاره کرد و از مردم خواست تا دست این قشر را گرفته و در حل مشکلاتشان یاری رسان باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با اشاره به آغاز هفته بسیج، از ۲۹ آبان که مصادف با خیزش مردم انقلابی در برابر رژیم شاهنشاهی است، بر لزوم گرامیداشت این روز از سوی مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بسیج در فتنه‌های مختلف و پیچ‌های تند و خطرناک محور مقاومت بوده است، گفت: منظور از بسیج تمام آحاد مردم است و هیچکس از دایره بسیج خارج نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha