شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رضا نوری

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: همان‌طور که حفظ نظام دینی، نظام اسلامی و حفظ نظامی که امروز بر پایه خون هزاران شهید بناشده است از اوجب واجبات است تضعیف نظام اسلامی هم از حرام‌های شدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی بجنورد که با حضور مردم نمازگزار در مصلای امام خمینی (ره) مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است تضعیف این نظام هم از حرام‌ترین حرام‌ها است.

وی افزود: باید تقویت این نظام هم مدنظر همه مردم عزیز، همه اصناف و گروه‌ها و نهادها و احزاب و مجموعه‌های گوناگون باشد تا به این طریق از تضعیف نظام اسلامی که هدف دشمن است جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: کسی که در مجموعه‌ای قرار دارد اگر خوب کارکرده و پاسخ مردم را به‌خوبی بدهد و به این طریق رضایت‌مندی ایجاد کند و همچنین به اقتصاد مملکت کمک کند باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: اگر کسی بدکار کرده و نارضایتی در جامعه ایجاد کند یا با دشمن همراهی کرده و با فراخوان‌هایی که دشمن انجام می‌دهد همراهی کند سبب تضعیف نظام اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری خطاب به جوانان و بازاریان، ادامه داد: جوانان و بازاریان دقت کنند که چه کسی را همراهی کرده و کمک می‌کنند تا شعارهایشان محقق شود اگر دشمنان نظام را همراهی کنند پایه‌های نظام اسلامی تضعیف می‌شود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: جوانان و بازاریان باید بدانند که هدف اصلی دشمنان از این فراخوان‌ها و همراهی‌های به‌ظاهر دلسوزانه تضعیف نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای رسیدن به این هدف مهم خود پول‌های کلانی را هزینه کرده و تمام رسانه‌های بیگانه هم آن‌ها را همراهی می‌کنند و به این طریق شعله‌های آتش آدم کشی و اغتشاش را در جامعه شعله‌ورتر می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: دشمنان برای ایجاد ناامنی اسلحه وارد کشور کرده و به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به افراد به‌ویژه نوجوانان و جوانان آموزش خشونت و هرج‌ومرج می‌دهند تا نظام اسلامی را وادار به خشونت کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا ایران را به سوریه دیگری تبدیل کرده و به این طریق یکپارچگی فرهنگ و جغرافیای ایران را از بین ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: برای اینکه دشمنان به اهداف شوم خود نرسند باید تمام افراد و نهادهایی که دارای تریبون هستند از این فرصت مهم استفاده کرده و نقشه‌های دشمنان را برملا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha