سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
صفایی

امام‌جمعه بوشهر گفت: دشمن به دنبال سوریه‌سازی ایران است و می‌خواهد اتفاقات کشور سوریه را در ایران تکرار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف به خوبی نقش‌آفرینی کرده و شاهد برکات فراوانی هستیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران با آژانس بین المللی اتمی همکاری نکرده است، افزود: محکومیت اخیر آژانس علیه ایران به منظور تلاش برای اعمال فشار علیه کشور ما صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد آشوب، تخریب و اغتشاش توسط استکبار جهانی در نقاط مختلف کشور برای تجزیه و ضعیف کردن ایران، یادآور شد: دشمن به دنبال سوریه‌سازی ایران است و می‌خواهد اتفاقات کشور سوریه را در ایران تکرار کند.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری به اقدامات تروریستی در ایذه، اصفهان و دیگر نقاط اشاره کرد و ادامه داد: این اغتشاش‌ها کار ملت ایران نیست، بلکه این توطئه بیگانگان است که با مدیریت آنان به دنبال تخریب خانه و خانواده هستند.

وی با بیان اینکه دشمن از ابزار رسانه برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند، گفت: مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر، امروز با وجود این همه جنایت و سنگ اندازی در مسیر انقلاب اسلامی، بازهم مدعی آزادی ایران هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ایران با انقلاب اسلامی از سلطه شما آزاد شد، تأکید کرد: شما امروز به دنبال بازگشت ایران به اسارت قبل از انقلاب هستید.

وی با اشاره به خیانت‌ها و جنایت‌های استعمار پیر انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران اسلامی، افزود: ملت ایران یقین داشته باشند که دشمن یک ملت هیچگاه دوست نمی‌شود و آنها تنها به دنبال این هستند که ایران و انقلاب اسلامی را دچار بحران کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری تأکید کرد: با وجود تمام توطئه‌های استکبار جهانی، اما ایران و ایرانی با آن تاریخ پرشکوه و با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت، نخواهد گذاشت که دشمن به اهداف خود برسد.

امام جمعه بوشهر رفع مشکلات توسط مسئولان را یک ضرورت دانست و ادامه داد: اشتغال، آب، تسهیل‌گری در امر ازدواج، تأمین مسکن ارزان قیمت و استفاده از نیروهای بومی در مراکز صنعتی از مسائل مهمی است که باید دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha