یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مراسم تشییع و تدفین شهدای حادثه تروریستی ایذه

حوزه/ معاون اقتصادی رئیس جمهور خطاب به تروریست‌ها و خودفروخته‌ها، گفت: در هر سوراخی که خزیده باشید شما را شناسایی و به شدت مجازات خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز در مراسم تشییع و تدفین شهدای حادثه تروریستی ایذه اظهار داشت: هدف دشمن از ایجاد ناامنی، رویای سوریه سازی ایران است، اما لازم است بداند با حضور مقتدرانه و آگاهانه ملت ایران این رویا را به گور خواهد برد.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که از تحریم‌های بسیار ناکام ماندند، به ایجاد نا امنی روی آورده تا با استفاده از اخلال اقتصادی و تعطیلی بازار و کسب و کارها، به نقشه‌های شوم خود دست پیدا کند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به بیرون انداختن آمریکایی‌ها از منطقه در آینده‌ای نزدیک، یادآور شد: دشمن در رسیدن به نتایج تحریم‌های خود شکست خورده و در تحریم اقتصادی نیز توفیقی نداشته است.

رضایی با تسلیت حادثه تروریستی ایذه به خانواده‌های داغدار، گفت: رهبرمعظم انقلاب، دولت و ملت ایران با شما مردم غیور ایذه همدرد و در غمتان شریک هستند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور خطاب به تروریست‌ها و خودفروخته‌ها، تأکید کرد: در هر سوراخی که خزیده باشید، شما را شناسایی و به شدت مجازات خواهیم کرد، مسئولان قضایی نیز جنایتکاران به ویژه عوامل تروریستی ایذه را در اسرع وقت دستگیر و در مقابل چشمان مردم مجازات کنند.

رضایی با اشاره به رسمیت شناختن حق اعتراض از سوی انقلاب اسلامی، بیان کرد: گروهی پشت پرده اعتراضات مردم، به اغتشاش دست زدند و مانع کسب و کار مردم شدند.

وی تصریح‌ کرد: سه نفر از عوامل اصلی حادثه تروریستی ایذه هنگامی که در حال فرار به خارج از کشور از طریق مرز باکو بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha