دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد با بیان اینکه افرادی که سلاح گرم و سرد به دست می‌گیرند، محارب شناخته می‌شوند، گفت: مردم از دستگاه قضا می‌خواهند به صورت جدی با محاربان برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی شهرستان، با اشاره به اینکه مردم از مسئولان دستگاه قضا می‌خواهند که به صورت جدی و قاطع با مخلان نظم و آرامش در جامعه برخورد کند، اظهار داشت: ناآرامی‌های اخیر، کسب و کار بازار را نیز راکد کرده و مردم از مسئولان می‌خواهند با حرکت اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت به صورت قاطع برخورد شود.

وی با بیان اینکه افرادی که سلاح گرم و سرد به دست می‌گیرند، محارب شناخته می‌شوند، افزود: مردم از دستگاه قضا می‌خواهند به صورت جدی با محاربان برخورد کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه هر کس با دین خدا و اهداف اسلامی و انقلابی بجنگد، با خدا جنگیده است، خاطرنشان کرد: بی‌حجابی، به شهادت رساندن حافظان نظم و امنیت جامعه، توهین به مقدسات و پرچم جمهوری اسلامی، همه نمونه‌هایی از دشمنی با خداوند است که در این راه قطعا توطئه دشمنان شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به خدمات بسیجیان به اسلام و انقلاب، گفت: بسیج یک تفکر مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص)، ولایت‌مداری و مدیریت جهادی است که بسیجیان ایران اسلامی همواره در راستای تحقق این شاخصه‌ها به مردم خدمت نموده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بسیج مدافع اسلام، نظام و حافظ امنیت و آرامش مردم است، یادآور شد: باید تلاش کنیم تفکر بسیجی در جامعه گسترش یابد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ایران اسلامی، در برابر قدرت امپراطوری رسانه‌های دشمن قرار دارد، خاطرنشان کرد: همه فعالان حوزه دین و فرهنگ وظیفه دارند در برابر توطئه‌های دشمنان به بصیرت افزایی بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha