دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان گفت: بسیج امروز نه تنها در کشور نقش آفرین است، بلکه الگویی برای دیگر کشورهای منطقه و همچنین دنیا شده که نمونه آن حشدالشعبی در عراق، نیروهای مردمی در سوریه، فاطمیون،  زینبیون، حزب الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه امروز کنگان با اشاره به اغتشاشات و فتنه‌های اخیر در کشور، اظهار داشت: مطمئن باشیم همان خدایی که فتنه و آشوب ۷۸، ۸۸ و ۹۸ را خاموش کرد، قادر است اغتشاشات اخیر را نیز خاموش کند.

امام جمعه کنگان افزود: تا زمانی که شما دست از دینتان و ارزش‌های دینی‌تان برندارید، این دشمنی ادامه و استمرار خواهد داشت.

وی با استناد به آیات قرآن کریم در خصوص آینده انقلاب، ادامه داد: دشمن می‌خواهد و اراده کرده نور خدا را خاموش کند، اما خدا نورش را به اتمام و سرمنزل مقصود می‌رساند ولو اینکه کفار خوششان نیاید و اینکه آمریکا و شرق و غرب عصبانی شوند.

خطیب جمعه کنگان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای عمومی و خصوصی با برخی از خواص اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، من آینده انقلاب را روشن‌تر از گذشته می‌بینم، این شیطنت‌ها می‌آید و می‌رود و آنچه می‌ماند پرچم توحید و پرچم الله اکبر است.

وی با تشکر از هوشیاری و اشراف عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروی مقتدر انتظامی، مرزبانی، سپاه و بسیج، شورای تأمین و مرجع قضائی، از تلاش آنان در ایجاد نظم و امنیت در کنگان تشکر کرد و یادآور شد: هر جا رد و نخی از فتنه بود، توسط این مدافعان امنیت شناسایی و فرصت توطئه به فتنه گران داده نشد.

خطیب جمعه کنگان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از برگزاری یادواره شهدای کنگان در محله خمینی آباد این شهر، از فرمانده و دست‌اندرکاران پایگاه مقاومت بسیج جعفر بن ابیطالب(ع) محله خمینی آباد تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام محمودی با گرامیداشت هفته بسیج و با استناد به شاخص‌های قرآنی در خصوص فرهنگ بسیجی، عنوان کرد: بسیج مصداق بارز رَبیون در عصر ماست، که نیروهای رزمنده و جنگنده و آماده به کار، وسط میدان و گوش به فرمان فرمانده خود هستند.

وی تصریح کرد: ایستادگی در برابر سختی‌ها، نترسیدن و سست نشدن در برابر دشمن، احساس ضعف نکردن و کرنش نکردن در برابر دشمن، صبر و استقامت و مقاومت و همچنین اتکال و اتکاء به ذات اقدس الهی مهمترین ویژگی‌ها و شاخصه ربیون و بسیجیان عصر حاضر است.

امام جمعه کنگان گفت: بسیج امروز نه تنها در کشور نقش آفرین است، بلکه الگویی برای دیگر کشورهای منطقه و همچنین دنیا شده که نمونه آن حشدالشعبی در عراق، نیروهای مردمی در سوریه، فاطمیون، زینبیون، حزب الله است.

حجت الاسلام محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج، بیان کرد: امروز نه تنها بسیج در بعد نظامی، بلکه در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و دیگر حوزه‌ها نیز خوش درخشیده است.

وی با تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنانمان و نیز تعدادی از طلاب، نیروهای بسیجی و امنیتی توسط تروریست‌ها در ایذه، مشهد، اصفهان و برخی شهرهای کشور، اظهار داشت: امروز وحدت و وفاق ملی و ایستادگی در برابر دشمن و بصیرت افزایی و دشمن شناسی از ضرورت‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha