یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1054694
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
امام جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امنیت، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است و برخورد با تبهکاران و مخلان نظم و امنیت باید جدی، قاطع و بدور از ترحم باشد، گفت: ترحم به ظالم، ظلمی بزرگ است و آنان را گستاخ‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر شهرستان، با اشاره به اینکه باید با مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد جدی و قاطع صورت گیرد، اظهار داشت: چرا باید موتورسواری با سلاح گرم به بسیجیان در خیابان بادست خالی شلیک کند و عده‌ای بی گناه را به شهادت برساند، لذا مردم از دستگاه‌ قضا و مسئولان مربوطه می‌خواهند مانع چنین حرکاتی شده و با مخلان این بی‌رحمی‌ها و امنیت، برخورد عاجل صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از اراذل و اوباش در پایتخت کشور، بازار را به تعطیلی کشانده‌اند، گفت: صدا و سیما باید با تهیه گزارش از آن‌ها بپرسد چرا تعطیل کرده‌اید و کسب و کار مردم را راکد نموده‌اید؟

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امنیت، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است و برخورد با تبهکاران و مخلان نظم و امنیت باید جدی، قاطع و بدور از ترحم باشد، خاطرنشان کرد: ترحم به ظالم، ظلمی بزرگ است و آنان را گستاخ‌تر خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب با بکارگیری تحریم، کودتا، ترور و نبرد در فضای مجازی، سعی می‌کنند اهداف اسلام و انقلاب را خدشه دار کنند، گفت: در چنین شرایطی نیاز است که با روشنگری و بصیرت و هوشیاری در جامعه، در برابر توطئه‌های دشمنان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز راه حل مشکلات کشور، در بکارگیری از ظرفیت و توان نخبگان در همه حوزه‌ها است، اظهار داشت: باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مرتفع و از افزایش قیمت‌ کالاها نیز جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر توجه به ترویج بصیرت دینی و سیاسی در جامعه به ویژه نسل جوان تأکید کرد و یادآور شد: معلمان و مربیان در مدارس باید دانش آموزان را در برابر توطئه‌ها و اهداف شوم دشمنان آگاه نمایند و در راستای بصیرت افزایی این نسل با تمام توان تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha