شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، به وجود دست پنهان آمریکا و اسرائیل در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: در بعضی از خانه‌های تیمی تهران و بعضی از شهرها، بیش از ۱۴۰ اسلحه کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم(عج) این شهر، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: حضرت امام(ره) راجب به عظمت بسیج فرمودند که بسیج لشگر مخلص خدا است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند، کسی سزاوارتر از بسیج در اخلاص به خدا سراغ نداریم، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز فرمود، مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان، بسیج است.

وی با اشاره به خاطره‌ای از اخلاص شهید داود هدایتی، جوان بسیجی، یادآور شد: این جوان با دست بردن به شناسنامه خود وقتی به عنوان رزمی کار عازم جبهه می‌شود، در سن ۱۷ سالگی در یکی از عملیات‌ها به عنوان فرمانده لشگر ۲۰ عراقی را به اسارت می‌گیرد، کفش خود را به یکی از اسرا می‌دهد.

امام جمعه کاشان، با گرامیداشت سالگرد شهادت مهدی زین الدین، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار که در کنکور سراسری رتبه چهارم پزشکی را کسب کرده بود، به خاطر مسائل انقلاب با رها کردن درس وارد جبهه حق علیه باطل شد و در سن ۲۳ سالگی پس از اینکه فرمانده لشگر۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) بود، در کمین دشمن به شهادت می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به سالگرد حمله به حرم امام رضا(ع) در دوران طاغوت، گفت: حرم امام رضا(ع) سه بار مورد هتک حرمت قرار گرفت، یک بار توسط روس‌ها با به توپ بستن گنبد رضوی در سال ۱۲۹۱، یک بار توسط رضا خان ملعون در سال ۱۳۱۴ در ماجرای مسجد گوهرشاد و بار سوم نیز توسط محمدرضا پهلوی با تانک در دوم آذر ۱۳۵۷.

وی با بیان اینکه جمعی از مردم استان اصفهان فردا با مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز ایثار و شهادت اصفهان دیدار خواهند داشت، مطرح کرد: در استان اصفهان و در شهر اصفهان ۳۷۰ نفر از گل‌های پرپر شده جوانان این کشور که در راه خدا و در راه اسلام به مقام رفیع شهادت نائل شدند به دست مردم تشییع شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، تشییع ۳۷۰ شهید در یک روز در شهر اصفهان را نشانه بالا بودن ایمان مردم این دیار دانست و افزود: امامین انقلاب نیز به این موضوع اشاره داشته‌اند که در همان روز، دو یا سه برابر تعداد این شهدا، نیرو به جبهه اعزام شده است.

وی با محکوم کردن توطئه دشمنان نسبت به حادثه تروریستی ایذه و حرم شاهچراغ، با بیان اینکه نباید فریب دشمن را بخوریم، گفت: مردم بدانند کشته‌های شاهچراغ و ایذه، کار آمریکا و اسرائیلی‌ها است که از چند ماه قبل در پادگانی در سوریه با هزینه‌های کلان افرادی را برای کشته‌سازی در ایران تربیت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به وجود دست پنهان آمریکا و اسرائیل در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: در بعضی از خانه‌های تیمی تهران و بعضی از شهرها، بیش از ۱۴۰ اسلحه کشف و ضبط شده است.

وی بر لزوم ایمان به خدا، اتحاد و همدلی شیعه و سنی و اطاعت از رهبری تأکید کرد و یادآور شد: عده‌ای به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند و لذا لازم است در برابر توطئه دشمنان کاملا هوشیار باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ldghn IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 0
    این دست دیگر پنهان نیست.بلکه کاملا معلوم است.