چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید محمدجواد هاشمی نژاد

حوزه/ دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: استکبار جهانی به‌صورت رسمی و آشکار با گسترش شبکه‌های فارسی‌زبان معاند، با امکانات و هزینه‌های فراوان به دنبال گسترش ناامنی و اغتشاش و درگیری در ایران است.

سید محمدجواد هاشمی‌نژاد دبیر کل بنیاد هابیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پیرامون نقش رسانه‌ها در حوادث اخیر، اظهار داشت: طبیعتاً رسانه‌ها نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند؛ در اغتشاشات دشمنان انقلاب اسلامی ایران بخصوص جبهه استکبار تلاش کردند تا از فضای رسانه بیشترین استفاده را ببرند.

وی افزود: در حوادث اخیر، رسانه‌های به ظاهر مستقل دنیا در برنامه‌های خود رسماً عناد با انقلاب اسلامی و مردم ایران را به نمایش گذاشتند.

دبیر کل بنیاد هابلیان یادآور شد: استکبار جهانی به‌صورت رسمی و آشکار با گسترش شبکه‌های فارسی‌زبان معاند، با امکانات و هزینه‌های فراوان به دنبال گسترش ناامنی، اغتشاش و درگیری در ایران است.

وی بابیان اینکه هدف دشمنان ایران از این اقدامات، ایجاد تفرقه، چندقطبی شدن جامعه و ناامنی است، یادآور شد: یکی از سیاست‌های قدیمی دشمنان در کشورهای اسلامی ایجاد تفرقه، نزاع‌های ساختگی، قومیتی و مذهبی است. دشمن در داخل ایران چنین سیاستی را دنبال کرده تا بتواند کشور را به هرج‌ومرج بکشاند.

هاشمی‌نژاد به نقش مؤثر رسانه‌های داخلی در اتحاد مردم در شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) شیراز یکی از اصلی‌ترین اهداف رسانه ای دشمن این بود که در سایه نزاع‌های مذهبی و قومی، کشور را به سمت درگیری‌های قومیت‌گرایی و منطقه‌گرایی سوق دهد.

دبیر کل بنیاد هابیلیان در توضیح این مطلب افزود: از اولین اقداماتی که دشمن در کشور بعد از انقلاب اسلامی انجام داد بکارگیری ابزار تروریسم علیه ملت ایران است؛ از روز اول انقلاب حوادث تروریستی را داشتیم.

وی تأکید کرد: ترور و تروریسم یکی از اهداف و ابزارهای اصلی دشمن علیه ملت‌ها بوده، بخصوص در مورد انقلاب اسلامی ایران که با ایجاد تقابل‌های قومیتی، مذهبی تلاش دارد به اصل انقلاب اسلامی حمله کند.

هاشمی نژاد با اشاره به حمله تروریستی حرم احمد بن موسی(ع) در شیراز و پذیرش این حمله از سوی داعش، گفت: جنایات تروریستی روزهای اخیر نشان‌دهنده این است که دشمن نتوانسته به نتیجه دلخواه خود برسد، لذا با اسلحه در خیابان‌ها و اماکن مذهبی به مردم حمله می‌کنند، زیرا جریان‌هایی که به بهانه حمایت زنان و آزادی به راه انداخت، شکست‌خورده و این بار با اسلحه می‌خواهند شکست خود را جبران کنند.

وی با اشاره به حمایت علنی رسانه‌های معاند و آموزش ایجاد فضای خشونت در ایران، تصریح کرد: شبکه‌های معاند نظیر بی‌بی‌سی و اینترنشنال به دنبال ایجاد فضای خشونت علیه ملت ایران هستند و حتی شیوه‌های آن را آموزش می دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha