یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه / امام جمعه موقت همدان گفت: دشمنان کور هستند و نمی‌خواهند واقعیت‌های این کشور را ببینند که ۴۳ سال مردم در عرصه دفاع از انقلاب و اسلام، ذره‌ای عقب نشینی نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی‌اصفهانی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: دشمنان این نکته را به خوبی متوجه شده‌اند که حجاب و روحانیت در اسلام دارای اهمیت است و لذا همانند دوره رضاخان ملعون که نسبت به کشف حجاب و برخورد با روحانیون اقدام کرد، امروز نیز برای ضربه زدن به این دو موضوع اساسی و در اصل اسلام، برنامه ریزی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه به اسلام، این دو نهاد را مورد تهاجم قرار داده است، گفت: در تمامی مشکلات و پیچ‌هایی که در ۴۳ سال گذشته ایجاد شده، مردم هیچگاه دست از امامین انقلاب و نظام برنداشته و نخواهند داشت و دشمن این اصل را نباید فراموش کند.

آیت الله موسوی اصفهانی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سال‌های اول انقلاب، درگیر موج‌های سخت‌تری نسبت به امروز بود، اما بازهم سربلند از آن بیرون آمد، گفت: دشمن پس از آنکه ۷۲ نفر از عزیزترین افراد این کشور را به شهادت رساند، گمان می‌کرد کار انقلاب تمام شده، اما آنها این اصل را فراموش کرده‌اند که پشتیبان این انقلاب، خداوند است.

وی افزود: وجود ۲۵۰ هزار شهید و هزاران جانبازان و ایثارگر در مسیر دفاع از انقلاب، تأکیدی بر این موضوع است که این ملت از جان خود می‌گذرند اما در مقابل دشمن سر خم نخواهند کرد.

امام جمعه موقت همدان، با قرائت آیه ۱۳۹ سوره مبارکه آل عمران، خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که، سست و غمگین نشوید و اگر شما ایمان داشته باشید، برترید خواهد بود و این همان وعده الهی است که جوانان این مرز و بوم در همین راستا، هیچگاه در مسیر انقلاب اسلامی عقب‌گرد نکرده و نخواهند کرد.

وی با تقدیر حضور به موقع مردم در میدان و رشادت‌های نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج، خاطرنشان کرد: دشمنان کور هستند و نمی‌خواهند واقعیت‌های این کشور را ببینند که ۴۳ سال مردم در عرصه دفاع از انقلاب و اسلام، ذره‌ای عقب نشینی نکرده‌اند.

حضور مردم در میدان تأکیدی بر حمایت از اسلام و آرمان‌های انقلاب است

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه دشمن ما را از چه چیزی می‌ترساند، گفت: حضور مردم در ۲۲ بهمن و روز قدس و دیگر میدان‌ها همه تأکیدی بر حمایت آنها از اسلام و آرمان‌های انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه نباید امدادهای الهی را فراموش کنیم، یادآور شد: گرفتار شدن نیروهای آمریکایی در طبس و شکست آنها در میدان‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، همه نمونه‌هایی است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی هر شب جمهوری اسلامی را سقوط کرده معرفی می‌کند، مطرح کرد: منافقین، دشمنان و ضد انقلاب براساس باورهای خود، گزارشات غلط و تصورات دروغینی را از وضعیت کشور در رسانه‌های خود ارائه می‌دهند، اما ما در این تریبون به همه آنها می‌گوییم که آرزوی پیروی مردم از خود را به گور خواهید برد.

وی تصریح کرد: از اقدام قوه قضائیه در برگزاری جلسات دادگاه محاکمه اغتشاشگران تشکر می‌کنیم و همچنان منتظریم تا افرادی که قاتل، محارب و محکوم و مستحق اعدام هستند، به سزای اعمالشان برسند و احکام برای آنها جاری شود.

با کم کاری در ادارات برخورد جدی شود

آیت الله موسوی اصفهانی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته همدان، با بیان اینکه با کم کاری‌ها در هر دستگاهی باید به شدت برخورد شود، گفت: امروز لازم است تا قوه قضاییه با صدور دستوری، اگر افرادی نسبت به وظیفه‌ای که داشته‌اند و به درستی عمل نکردند، برخورد جدی کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران نسبت به زیر مجموعه خود بی تفاوت نباشند، خاطرنشان کرد: مدیران نسبت به عملکرد زیر مجموعه خود به درستی نظارت داشته باشند و اجازه کم کاری در عرصه خدمت به مردم به هیچ کس ندهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha