شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام الله قلی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ الله‌قلی در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار کرد: استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تبلیغات و فضاسازی در رسانه‌ها، به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی و مخالفت با اسلامند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام‌ الله‌قلی، معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری نیروی الهی هوایی ارتش، ضمن بیان آیاتی از کلام الله مجید در بحث ولایت و معاد گفت: ولایت یکی از ارکان اصلی و آموزه‌های اساسی دین مبین اسلام و به تعبیر دقیق‌تر، اصلی‌ترین و اساسی‌ترین آموزه آن است.

وی افزود: در اسلام و در میان مسائل عقیدتی، هیچ مسئله‌ای بعد از توحید، به اهمیت مسئله معاد و اعتقاد به حیات بعد از مرگ و حسابرسی اعمال بندگان و پاداش و کیفر و اجرای عدالت نمی‌رسد.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر اظهار کرد: اکنون ما در شرایط خاصی قرار داریم و استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تبلیغات و فضاسازی در رسانه‌ها، به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی و مخالفت با اسلامند.

وی افزود: صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه اصلی آحاد ملت است و همه باید با بصیرت و حرکت جهادی در راستای حفظ و تقویت وحدت و همدلی تلاش کنیم و در این راه توجه و عمل به بیانات و توصیه‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت، بهترین راهبرد پیشِ روی ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ الله‌قلی با بیان اینکه در شرایط کنونی جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است خاطر نشان کرد: وظیفه استادان گروه معارف در دانشگاه‌های ارتش، گفتمان‌سازی و روشنگری در عرصه جهاد تبیین و توجه و تشریح و تبیین جنگ روایت‌هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha