جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حمید افتخاری

حوزه/ امام جمعه صالح آباد گفت: از آنجایی که اغتشاشگران نتوانستند نقشه‌های خود را پیاده کنند و با هوشیاری مردم، با شکست روبرو شدند، بنابراین به عملیات مسلحانه و ترور مردم روی آوردند تا به نحوی ضربه خود را به مردم که عامل اصلی شکست آنها بود، وارد کنند.

حجت الاسلام حمید افتخاری امام جمعه صالح آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به سفر نمایندگان رهبر معظم انقلاب به سیستان وبلوچستان، اظهار داشت: لازم است که از بصیرت و دقت رهبر معظم انقلاب در انجام این اقدام تشکر کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از سال‌های دور رابطه خوبی با مردم سیستان و بلوچستان داشته و دارند و این مهم بر کسی پوشیده نیست و این اقدام اخیر نیز در همین راستا بود.

امام جمعه صالح آباد با بیان اینکه متأسفانه برخی افراد عامل تحریک مردم شدند و آن اتفاقات منجر به شهادت جمعی از مردم و نیروهای حافظ امنیت شد، گفت: افرادی که عامل فتنه هستند و با صحبت‌های خود بعد از خطبه‌های چند هفته گذشته باعث تحریک مردم شدند، لازم است که از مردم عذرخواهی کنند، البته نهادهای امنیتی و قوه قضاییه نیز باید با این گونه افراد برخورد کنند.

وی با محکوم کردن حمله اغتشاشگران به مردم بیگناه ایذه، اصفهان و دیگر شهرها در روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: از آنجایی که اغتشاشگران نتوانستند نقشه‌های خود را پیاده کنند و با هوشیاری مردم، با شکست روبرو شدند، بنابراین به عملیات مسلحانه و ترور مردم روی آوردند تا به نحوی ضربه خود را به مردم که عامل اصلی شکست آنها بود، وارد کنند.

حجت الاسلام افتخاری تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باید بدانند که مردم از آنها بیزار بوده و هستند و راهشان را از آنها جدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اغتشاشگران امروز پا جای پای منافقین در سال‌های اول انقلاب گذاشته‌اند، گفت: ملت ایران اسلامی همیشه در برابر نقشه‌های شوم دشمنان آگاه و با بصیرت پشت سر ولی فقیه ایستاده‌اند و اجازه سوء استفاده به دشمنان را نخواهند داد و لذا باید گفت دشمنان آرزوی رسیدن به اهداف شومشان را با خود به گور خواهند برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha