یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید کاظم نورمفیدی در خطبه نماز

حوزه/ امام جمعه گرگان با اظهار تأسف از بروز آشوب‌های اخیر در کشور گفت: هیچ کس منکر وجود مشکل در جامعه نیست اما نباید به بهانه آن عده‌ای اقدام به تخریب و آتش‌زدن اموال عمومی و کشتن افراد و شهروندان کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۹ آبان در اعتراض به این آشوب‌ها نشان داد که بخش عمده جامعه به این رفتارها رضایت نمی‌دهند و حاضر به تداوم این شرایط نیستند.

وی به حوادث اخیر سیستان و بلوچستان و سفر نمایندگان ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی آن اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به مردم شیعه و سنی این استان دارند و محرومیت آنجا را از نزدیک حس و لمس کرده‌اند و با توجه به مسائل اخیر در آن استان، بسیار ناراحت هستند.

امام جمعه گرگان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به نمایندگان ویژه تأکید کردند که مسائل بدون هیچ ملاحظه‌ای بررسی و گزارش آن به شورای عالی امنیت ملی به منظور تصمیم‌گیری نهایی ارسال شود.

امام جمعه گرگان گفت: در حوادث سیستان و بلوچستان، چند نفر از ماموران امنیتی و عده‌ای از مردم بی‌گناه شهید و برخی جانباز شدند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: افرادی که در آن حوادث مردم را تحریک کرده و بنزین روی آتش دشمن ریختند، باید شناسایی و با توجه به میزان جرمشان مجازات و محکوم شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این بررسی‌ها باید مسئولینی که در بروز این حوادث قصوری داشتند شناسایی و مجازات شوند.

امام جمعه گرگان تأکید کرد: این مسائل پیش آمده ریشه در بیرون از مرزهای ایران دارد، اما زمینه آن داخلی است، بطوری که مشکلات داخلی باعث شده بیگانگان و دشمنان سوار این موج شوند و به فکر ایجاد آشوب در کشور باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha