شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / تقدیر آیت الله موسوی از خانواده شهید کلوندی

حوزه / آیت الله موسوی اصفهانی مدیرحوزه علمیه استان، از خانواده خلبان شهید سرهنگ حشمت الله کلوندی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در مراسمی عصر امروز، آیت الله موسوی اصفهانی مدیرحوزه علمیه استان، از خانواده خلبان شهید سرهنگ حشمت الله کلوندی تقدیر کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی در این مراسم، با بیان اینکه امروز بیان سیره و منش شهدا در جامعه ضروری است، اظهار داشت: نسل جوان ما باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان این مرز و بوم در طول تاریخ ۴۳ ساله انقلاب آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه شهدا، عزیزترین و بالاترین داشته خود، یعنی جانشان را برای دفاع از انقلاب و اسلام تقدیم کردند، گفت: انقلاب اسلامی امروز امانتی از جانب شهدا در نزد ماست و لذا پاسداری و حفاظت از آن بر همه ما واجب است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به خصوص شهدای مدافع امنیت و شهدای طلبه در حوادث اخیر، یادآور شد: امنیتی که امروز در کشور حاکم است، مرهون از خودگذشتگی‌ها و تلاش‌های شهدایی امثال شهید کلوندی است.

 تقدیر مدیر حوزه علمیه استان همدان از خانواده شهید کلوندی + عکس

 تقدیر مدیر حوزه علمیه استان همدان از خانواده شهید کلوندی + عکس

 تقدیر مدیر حوزه علمیه استان همدان از خانواده شهید کلوندی + عکس

شهید حشمت الله کلوندی، از خلبانان مؤمن و جنگنده ایران بود که چهار ماه قبل از آغاز جنگ ایران و عراق به شهادت رسید و آخرین پرواز و مأموریت او همراه با خلبان ابوالحسن اسماعیلی در تپه‌های جنوب شرقی سنندج بود که بالگرد آنها هدف اصابت گلوله کالیبر ۵۰ دشمنان قرار گرفت و سقوط کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha