یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه کرگانرود

حوزه/ حجت الاسلام فلاح هدف دشمنان نظام از این اقدامات را خسته کردن مردم و تجزیه ایران اسلامی دانست و گفت: این آرزو را دشمنان درونی و بیرونی با خود به گور خواهند برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح امام جمعه کرگانرود در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: شیطان به دنبال فرصت است برای نفوذ به باطن انسان تا انسان را گرفتار گناه کند و سپس بعد از آن هم انسان را رها نخواهد کرد، اما تقوای الهی باعث می‌شود که انسان دچار غرور و خودبینی نشود و انسان با تقوا از شرک و گناه در امان خواهد بود.

وی با تبریک هفته بسیج گفت: همه امت ایران اسلامی بسیجی هستند و کسانی که علیه این نظام اسلامی و بسیج توطعه می‌کنند یا خائن این نظام و انقلاب هستند و یا فریب پول دشمنان نظام را خورده‌اند.

حجت الاسلام فلاح در ادامه به وظیفه سنگین مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این نظام و حکومت اسلامی در حال مقدمه چینی و زمینه سازی برای حکومت امام زمان‌(عج) است و باید تحویل دستان مبارک امام زمان (عج)گردد.

خطیب جمعه کرگانرود تصریح کرد: ملت ایران باید هوشیار و شادمان باشند که انقلاب در مسیر درست قرار دارد و به مقصد نزدیک است که دشمنان این چنین شتاب زده، دست به هر اقدامی علیه این نظام مقدس می‌زنند، ولی به امید خداوند پیروزی از آن اسلام است و کفر و ظلم و شرک نابود شدنی است.

فلاح، شهادت مردم ایذه را به مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی تسلیت گفت و اظهار کرد: انتقام سختی از عاملان این جنایت به زودی خواهیم گرفت،.

وی هدف دشمنان نظام از این اقدامات را خسته کردن مردم و تجزیه ایران اسلامی دانست و گفت: این آرزو را دشمنان درونی و بیرونی با خود به گور خواهند برد.

امام جمعه کرگانرود به هوشیاری مردم فهیم ایران اسلامی و جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: با شروع شدن مسابقات جام جهانی همه فکرها و نگاه‌ها به سوی فوتبال خواهد شد و دشمنان قسم خورده از این فرصت به نفع خودشان استفاده نکنند، که انتقام سوزناکی در انتظارشان قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha